Hivatali ügyeknél eléggé kínos viselkedést mutatok, lehetséges ezen változtatni vagy érdemes inkább elfogadni?
Tehát, ha valami hivatalos ügyet kell intéznem a pl kormányhivatalban, akkor úgy érzem, hogy ha ezt a viselkedést kívülről egy csoport látná, akkor úgy tuti egy jót röhögne rajta
Ilyenekről beszélek, hogy elmondja a választ jó kacifántosan én meg rákérdezek, akkor úgy tűnik, mintha nem érteném, mint egy mentálisan retardált, az én nézőpontomból pedig teljesen érthetetlen ezért rákérdezek mégegyszer, de ilyenkor már megfordult a dinamikája a párbeszédnek és olyan mód, hogy hülyén jövök ki belőle
Mielőtt még azt kapnám megoldásként, hogy "légy magabiztos, ne törődj mit gondol a másik", erre az a válaszom, hogy ez nem megoldás, nem oldja meg
Lehetek teljesen egyedül ezen a világon, ha 2 ember létezne, én és a hivatali ügyintéző, akkor is így viselkednék, nem változtatna az, hogy nincs más ember a világon akinek meg kéne felelnem vagy sem
Ilyenkor mi van?
27f
Sok évi ügyfélszolgálat után írom, hogy a legtöbb ember elfogultan toporog az ablak előtt, vagy online, nincs ezzel a viselkedéssel semmi baj. Inkább legyen egy pironkodó arc vagy fül, mint az agresszióba vagy jópofáskodásba, esetleg bizalmaskodásba csomagolt "magabiztosság".
A szakmai szlenget vagy szakkifejezéseket pedig csak szakmabeli érti meg elsőre, pláne ilyen kiélezett helyzetben, hidd el, hogy aki a pultnál serényen bólogat ő sem érti (egészen vagy részben), otthon újra rákeres vagy másoktól próbál információkat szerezni, ez már csak ilyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!