A magukat népinemzetikereszténykonzervatívnak nevező egyének mitől képzelik azt, hogy a Pride felvonulások vagy éppen a Coca-Cola plakátjai „megrontják gyermekeinket”?
Mert azt terjesztik hogy ez a normális!
És főleg hogy ezt reklámozni kell!
Nem nem kell reklámozni! Semmi keresni valója az utcán annak ami a hálószobába zajlik és két ember magánügye!
Mert nagyon nincs rendben az, hogy ilyen emberek mutogatják magukat, és konkrétan le akarják nyomni mindenki torkán azt, hogy márpedig őket így el kell fogadni, úgy nem szabad velük bánni, amúgy nem szólhatsz róluk... Otthon felőlem azt csinál amit akar, az ő élete. De egyik embernek sincs köze és vágya a másik szexuális beállítottságainak firtatásához.
És mielőtt jönne a "fújj, köcsög homofób" kártya, igen, azt is elítélem, mikor a heteró párocska épp hogy nem kezd el kefélni az út közepén, mivel ez is épp úgy a 4 fal közé való, és a lőtéri kutya sem kíváncsi rájuk.
4. De a Coca plalátokon nem dugják egymást, csak 2 szakállas, egyértelműen hímneműnek kinéző ember áll egymás mellett és oda van írva a kép aljára, hogy #loveislove 😂
Olyan jó, hogy olyanok pofáznak arról, miért nem szabad "mutogatni" a melegeket, akiknek fingjuk sincs a szituációról...Az ilyenek szoktak habzó szájjal magyarázni akkor is, mikor előkerül a Pride téma, hogy "hádeazok tangában b4sszák egymázst az uccán!!!!4!4!", miközben életükben nem is láttak még Pride felvonulást, max. pár képet a szélsőséges esetekről az index honlapján.
Ez az ország egy szenny és a hozzátok hasonló utálkozó balf4szok teszik azzá.
A Coca-Cola és társai profitorientált cégek. Itt tolják az elfogadás szekerét, így jelezve, hogy a termékük nekik is szól. Egy Szaúd-Arábiában, vagy más, hasonlóan "progresszív" országokban ilyeneket nyílván nem mernek.
Őszintén szólva, én sem értem, minek ezzel reklámozni. Ahogy a Nike-t sem értem, miért Semenyával, egy női versenyzők között futó férfivel promótálják magukat.
Vagy a Gillette egy transzszexuális lányból fiúvá alakított gyerekkel (!) a borotváit.
Teljesen kifordul magából a világ, ahol már nincs definiálva, mi a normalitás. Sőt, a normalitás van sorozatos bombázás alatt a tömegek manipulációjával.
Én abban egyetértek, hogy fogadjunk el mindenkit olyannak amilyen, ahogy azt is elhiszem, hogy ha a gender-diszfóriára nincs jelenleg más megoldás, mint a nemváltás, attól azt még nem kellene normálisnak vélni, hanem ki kell mondani, az egy betegség.
Ez baromi jó reklám a colának. Akik melegek/elfogadják a melegeket azok azt gondolják, hogy hmm milyen nemes cselekedet, milyen elfogadó márka ez stb, aki meg nem, azok is felfigyelnek a coca colára, a negatív reklám is reklám. Jól ki van ez tervelve, ügyes marketing szakembereik vannak. Nem azért tették ki ezeket a reklámokat, hogy megmutassák, hogy a love is love, hanem csak meglovagolják ezt az elfogadási hullámot.
Egyébként nekem teljesen mindegy, nem fogok ettől se több, se kevesebb colát fogyasztani, akit meg egy plakát zavar, az találjon magának valami elfoglaltságot, mert rendesen unatkozhat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!