Miért van ennyi menstruációval kapcsolatos reklám?
A miertjet nem tudom, de azt nem gondolom, hogy minden nő ragaszkodik egy adott márkához. Én kb 20 évig össze-vissza használtam mindent, ami épp szimpatikus volt a polcon, nem volt preferált márkám.
Azért a múlt idő, mert két éve kelyhet használok, azóta semmi ilyesmit nem vettem. Na azt pl egyáltalán nem reklámozzák szinte.
Kehely reklámmal sosem találkoztam még, érdekes. Ennek vajon miért nem érzik szükségét, hogy minden napszakban legalább kétszer az arcunkba nyomják?
#11 Van egy új Always reklám, ahol Kr. u. 2023 évvel felfedezték, hogy a vér piros és nem kék valamivel szemléltetik. Amikor először láttam, azt hittem rossz a látásom, szó szerint meglepett.
"Szeretkezni is sokan szeretkeznek még sincs ennyi óvszer reklám mondjuk"
Durexen kívül milyet ismersz?
Betétben van Always, Libresse, Tampax, ...
Szerintem amúgy nincs olyan sok belőle, legalábbis én inkább a hüvelygomba / hüvelyfertőzés / hüvelytabletta reklámokkal találkozok gyakrabban. Az a néhány meg elfér. Néha még fogamzásgátló is szokott lenni.
A reklám célja, hogy meggyőzze a fogyasztót. Ha csak néhány kíváncsiságból megveszi, már megérte. Meg vannak olyan nők, akik váltva veszik, vagy gondot jelent a menzesz (pl. minddel átáznak, stb.) azok lehet, hogy pont azt veszik, amit a TV-ben látnak, azt jobban elhiszik, hogy jó, mint amit nem reklámoznak.
De amúgy a betét, tampon csak egy a sok közül. Ilyen alapon pl. pelenkát sem kéne reklámozni mert az szintén olyan, hogy ha már megvan a bevált márka, akkor anyuka nem vesz másikat... Meg még sokminden más termékre...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!