Miért van ennyi menstruációval kapcsolatos reklám?
Én például mindig a legolcsóbb, vastag éjszakai LIDL márkás betétet vettem egész életemben, aztán hallottam reklámban van OB éjszakai tampon, ami 12 órát is kibír.
Azóta csak ezt használom.
Ritkán figyelek oda reklámra, de ez kifejezetten hasznos volt, hogy kipróbáltam.
#5 Igen. Szeretkezni is sokan szeretkeznek még sincs ennyi óvszer reklám mondjuk. Arra jutottam, hogy szerintem ez úgy működhet, hogy az egyik márka tol egy dömpinget és a többi meg felveszi a kesztyűt, hogy nehogy mindenki Naturellát vegyen már és elfelejtse, hogy az eddigi 10-20-30-40 évben nem is azt használta.
#6 Ez valahol nagyon szomorú.
Mert "Jó ebédhez szól a nóta"!
És nem csak ebédidőben, hanem megállás nélkül!
Abban a tévképzetben él a megállás nélkül erőszakosan reklámozó gyökér, hogy az erőszakosságuk hatására többet fogok bármiből is venni, - pedig nem!
Ezt a hatást nem sikerült elérniük és nem is fogják, de a reklámokat sikerült kategorikusan egy életre meggyűlölnöm - az értelmi fogyatékosoknak hála!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!