Megköszönni kellene a pénztárosnak, nem pedig bocsánatot kérni, amikor szól a vásárló, hogy többet adott vissza, mint amennyi járna, igaz?
Mégis számtalanszor voltam tanúja az esetnek, amikor még csak egy “köszi” sem járt a vásárlónak, amiért nem sétált ki a kasszás pénzével.
Értem, hogy alap kellene hogy legyen a becsületesség, de egy köszönömöt mégis illik odaböfögni.
Szar lehet úgy lezárni a végigmelózott műszakot, hogy még hiány is van a kasszában, amit ugye a pénztárért felelős személy fizet meg, azaz a pénztáros. Ha kell, minden nap.
De ok, minden rendben, bárki gond nélkül ki tud sétálni akár pár forint plusszal, de több száz, több ezer forinttal is. Az is előfordulhat, ha nagyon elszámol valamit a kasszás, hogy a vásárló több pénzzel távozik mint amennyivel betért a boltba, plusz még be is vásárolt... Előfordul. Az a hiány nagyon fájhat azért a nap végén.
Értem, akkor ha szívességet teszel valakinek, nem jár egy köszi sem.
Aki pénztárosként/kasszásként dolgozik ma Magyarországon, az nem épp zseni, és gyaníthatóan nincs piacképes tudása.
Tehát sokat nem kell várni tőlük, már az is dicséretes, ha tudnák köszönni, és pofavágás ki tudnak szolgálni.
Nem minden cégnél kell a pénztárosnak a hiányt kifizetni.
Egyébként meg túlreagálod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!