Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért olyan bunkó némelyik...

Miért olyan bunkó némelyik vásárló? Eladóként dolgozom és hetente legalább egyszer olyan szinten megaláznak, hogy szorongat a sírás.

Figyelt kérdés
A legtöbb vásárló csak jön és megy, némelyik kedveskedik, ami nagyon jólesik, de akad minden héten legalább 1 ember, aki olyan dolgokat kér számon rajtam, amihez semmi közöm. Például a kasszánál ülök és ordítozni kezd velem, hogy miért nincs kirakva ennek vagy annak az ára, vagy miért hirdeti a bolt, hogy akciós a termék, amikor már nincs belőle? Mert ő csak ezért jött! Én ilyenkor hiába mondom, hogy nem az én feladatkörömhöz tartozik ez a dolog, csak üvöltözik velem és fenyeget, hogy kirúgat mert "visszapofázok". Ha szólni merek, hogy ne trágárkodjanak, b...megeljenek, azt vágják a fejemhez, hogy ők a vásárlók és az ő pénzükből kapom a fizetésem. Ha nem bírom a kritikát, akkor miért dolgozok itt? Miért nem képesek végiggondolni, hogy mi az amiért engem okolhat és mi az amiért nem? Egyáltalán miért beszél így az egyik ember a másikkal? Ők mit szólnának ha ugyanezt kapnák vissza a saját munkahelyükön?

2017. aug. 20. 10:21
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
87%
Hidd el, ők ugyanezt kapják vissza a saját munkahelyükön és a magánéletükön. És az első adandó alkalmat ahol előnyösebb pozícióba vannak kiélik magukat. Ilyenkor mindig gondolj arra, hogy nekik mekkora szenvedés az élet saját maguk miatt.
2017. aug. 20. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
77%

Röhögd képen őket és kész.....

Hidd el ezek az emberek kevesek ahhoz, higy kirugassanak téged...

2017. aug. 20. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
95%

pontosan. legtöbbször azok az emberek a normálisak, megértőek, akik teljes nyugodtsággal mennek bevásárolni, minimális stressz van az életükben.


nagyon ritka, ha valaki úgy kötekedik(tehát úgy panaszkodik, hogy nincs is igaza), hogy ezzel nem kompenzál semmit.

2017. aug. 20. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 A kérdező kommentje:
Volt már 1-2 alkalom, amikor úgy éreztem otthagyom a kasszát az üvöltöző pasival együtt és felmondok. De szükségem van a munkára és ezeket a pillanatokat leszámítva szeretem is csinálni.
2017. aug. 20. 10:30
 5/23 anonim ***** válasza:
89%
Fú én is dolgoztam boltban és én is sok ilyen seg,gfejjel találkoztam, Én alapvetően többnyire ignoráltam és untattam őket a nem megfelelő hangvitelű kérdésekre pedig "aha.."szintű válasszal méltattam. Mondjuk egyszer para volt mert volt egy idegbeteg vásárló akinek mindig minden szarral baja volt és a kollégákkal is megesett hogy bunkózott és egyszer olyan ideges volt hogy már vörösödött a feje :D én meg nem bírtam ki és elröhögtem magam :D aztán meg bepanaszolt a főnöknek hogy "megaláztam" és még a főnök is leüvöltött :D áhh régi szép idők :D
2017. aug. 20. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
86%

sajnos ha belevernéd a fejét a pultba akkor megbüntetnének.

sajnos nem tudsz a kreténekkel mit csinálni. én pl az ilyenek miatt próbálok jó fej lenni az eladokkal (köztük is van sok aszfejf amúgy)

2017. aug. 20. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 A kérdező kommentje:
Én is járok vásárolni és tudom, hogy vannak mufurcabb kasszások is. Némelyik viszont felveszi a fonalat és elnevetgélnek a vásárlóval 1-2 poén erejéig amíg tart a vásárlás.
2017. aug. 20. 10:37
 8/23 anonim ***** válasza:
82%

Van,aki mindenkivel ilyen és egy darab fába is beleköt. Egyesek meg hajlamosak az egyszerűbb munkát végzőket alacsonyabb rendűként kezelni. Ebből is látszik, hogy a diploma mellé érzelmi intelligencia nem feltétlenül jár.

Aztán vannak azok is, akik sikertelenek az életben és ezzel a belerúgok egy random szerencsétlenbe-viselkedéssel kompenzálnak.

Sok oka van a gyökérségnek, de egyik sem elfogadható egy normális ember esetében.

2017. aug. 20. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 anonim ***** válasza:
40%
Neked nem való ez a munka! Én is dolgoztam ügyfélszolgálatosként. Tudnod kell kezelni az embereket! Amikor neked panaszkodnak, ordítanak, akkor azt ne vedd személyeskedésnek - visszaröhögés/beszólás/basz+egelés a te részedről pedig téged minősít és nagyon nagy hiba! Az értésükre kell adni a tényt, hogy nagyon sajnálod, de sajnos te csak ott ülsz a pénztárban, nem rajtad múlik, hogy van-e még az adott termékből. stb.Legyél segítőkész és megértő adj neki igazat! Esetleg kérd meg, hogy beszéljen az üzletvezetővel a problémáját illetően. És ezzel lezárod a beszélgetést ez nem tarthat tovább egy percnél, hiszen már a következő ügyféllel/vásárlóval kell foglalkoznod. Ha a továbbiakban is mondaná a magáét már ne figyelj oda. Vagy még lezárásképpen, sajnálod de a következő vásárlóval kell foglalkoznom.
2017. aug. 20. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 anonim ***** válasza:
90%

Nagyon jól leírtak mindent előttem. Én bútorüzletben dolgoztam, Ausztriában, de nagyon sok magyar/román/szlovák vásárlónk volt, akik nem heti szinten, hanem napi szinten voltak gyalázatosak. Hozzá kell tennem, hogy én mindig kedves voltam, egyszer szóltam vissza egy 19 éves szülők által eltartott kis seggnek (elnézést), aki az új lakásához akart valamilyen díszt és két napot késett a gyár hibájából a dolog. Úgy beszélt velem, mint egy ronggyal, konkrétan a külsőmre is megjegyzéseket tett. Hisztizett, őrjöngött. De volt, hogy lehazugoztak, kolléganőm lekrvázták, okoskodtak (főleg idősebb férfiak), de volt, hogy fizikálisan bántalmazták az egyik eladót.

Érdekes, az osztrákok szinte mindig udvariasak voltak.

Amit én is megtanultam, hogy ha higgadt maradsz és nem esedezel bocsánatért, az a legjobb. (De persze ne is legyél arrogáns)


Elég volt egy évnyi munkaviszony ott, hogy megundorodjak az emberektől.

Szóval kitartás, és váltsál minél előbb, mert nagyon kiégetheti az érzékeny lelkületűbb embereket.

2017. aug. 20. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!