Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Miért olyan bunkó némelyik...

Miért olyan bunkó némelyik vásárló? Eladóként dolgozom és hetente legalább egyszer olyan szinten megaláznak, hogy szorongat a sírás.

Figyelt kérdés
A legtöbb vásárló csak jön és megy, némelyik kedveskedik, ami nagyon jólesik, de akad minden héten legalább 1 ember, aki olyan dolgokat kér számon rajtam, amihez semmi közöm. Például a kasszánál ülök és ordítozni kezd velem, hogy miért nincs kirakva ennek vagy annak az ára, vagy miért hirdeti a bolt, hogy akciós a termék, amikor már nincs belőle? Mert ő csak ezért jött! Én ilyenkor hiába mondom, hogy nem az én feladatkörömhöz tartozik ez a dolog, csak üvöltözik velem és fenyeget, hogy kirúgat mert "visszapofázok". Ha szólni merek, hogy ne trágárkodjanak, b...megeljenek, azt vágják a fejemhez, hogy ők a vásárlók és az ő pénzükből kapom a fizetésem. Ha nem bírom a kritikát, akkor miért dolgozok itt? Miért nem képesek végiggondolni, hogy mi az amiért engem okolhat és mi az amiért nem? Egyáltalán miért beszél így az egyik ember a másikkal? Ők mit szólnának ha ugyanezt kapnák vissza a saját munkahelyükön?

2017. aug. 20. 10:21
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
4%
A vevő számára te képviseled a vállalatot. Mégis kihez forduljon a problémájával? Én meg az olyan ostoba pénztárosokat utálom, akik nem képesek egyszerű problémákat megoldani. Pl. a vevő mit kezdjen azzal a válasszal, hogy ez nem a te feladatköröd? Ez egy ostoba ember válasza. Egy értelmes pénztáros erre a kérdésre odahívná az illetékes embert vagy üzletvezetőt, vagy bárkit, aki érdemben tud válaszolni a vevőnek, vagy ha van ügyfélszolgálat, akkor megmondja neki, hogy forduljon hozzájuk stb. De ez a lepattintós válasz amúgy teljesen jellemző a legtöbb pénztárosra. Pont tegnap volt velem egy hasonló eset. Az egyik üzletben vásároltam és a pénztárnál derült ki, hogy az egyik terméken nincs vonalkód. A hülye pénztáros tőlem várta a megoldást. Annyit tudott mondani, hogy menjek vissza és hozzak egy másik terméket. De hát nyilván nem mentem vissza, mert nincs pofám ezzel feltartani a sort, meg hát nem én dolgozom ott, nem fogok én ugrálni helyettük. Értem én, hogy ez egy eléggé legalja munkakör, ahova gyakorlatilag nulla IQ is elég, de azért nem kellene ennyire ostobának lenni.
2017. aug. 20. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
78%

Semmi esetre se vedd magadra,ha ennyire megérint a dolog akkor ne csináld az egészet sokáig!


Én meg szoktam mondani hogy nem az én dolgom,se az árazás, se az akciós termékek megléte , forduljon az ügyfélszolgálathoz,meg is mutatom merre vannak,hol találhatók. Olyan is volt nem is egy ,aki ugyanezzel az ósdi unalmas szöveggel jött hogy tőle kapom a fizetésem. Az ilyennek csak nevetve mondom ,hogy tévedés, az ő pénzéből a váltótársam kapja a fizetését én kifejezetten a mögötte állóktól kapom.Ezen mondjuk röhögni szokott az egész sor és általában a "kedves" vevő meg pukkadozik majd felrobban. Ha még pampog akkor levegőnek nézem ,és a következő vevőhöz fordulok ,ha személyeskedik esetleg fizikálisan fenyeget akkor megmondom hogy hívom a biztonságiakat akik elég hamar lecsavarják az ilyen vevőt ,és ráhívják a rendőröket aztán ott okoskodhat. Ez is előfordult már nem egyszer. Nem vagyok senkinek a csicskája attól hogy a munkám végzem,ha valaki paraszt akkor én sem leszek vele negédes , és ha nem tetszik akkor bizony lehet máshová menni vásárolni ,igazából az ilyen barom vevőnek se a jelenléte se a pénze nem hiányzik a cégnek és ebben a főnökség is egyetért,szóval nyugodtan irkálhat a vásárlók könyvébe ódákat maximum szünetben jót röhögünk rajta .

2017. aug. 20. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 A kérdező kommentje:
Kedves sokdiplomás 11-es. Én valóban csak egy érettségivel rendelkezem, így az is elképzelhető, hogy az IQ-m messze alulmúlja a tiéd, de ettől még vehetnél engem is emberszámba. Ismeretlenül is habzó szájjal sértegetsz, vádaskodsz, miközben fogalmad sincs, hogy hogyan végzem a munkám.
2017. aug. 20. 12:20
 14/23 anonim ***** válasza:
100%

Szerencsére sokkal több a normális értelmes vevő,aki pontosan tudja hogy a pénztárosnak mi a hatásköre és nem neki panaszkodik hogy felment a cukor ára, nincs akciós 10000ft-os lcd tv a polcon (soha nem is volt) , pl idős nénikék panaszkodnak,de ezzel nincs is semmi gond,mert nem a pénztárost hibáztatják,csak nincs kivel beszélniük.


Ha nincs valamin kódcimke,akkor azt sem a pénztároson kéri számon a gondolkodásra képes ember ,mert ő nem hagyhatja el a helyét -otthagyva pénzt ,vevőket ,mindent- és rohangálhat keresztbe kasul ,maximum hívhat valakit,de mivel baromi nagy a létszámhiány általában nem tud senki jönni ,vagy csak 1 óra múlva! Ilyenkor a vevő vagy otthagyja az árut és nem veszi meg ,vagy visszamegy hoz másikat,addig meg a következő vevő kerül sorra,de ha visszatér a vonalkódos cuccal ,akkor előre lesz engedve. Van aki ezt nem fogja fel agyilag ,patáliázik ,toporzékol ,azzal nem lehet mit tenni ,hülye ez van,vevőszolg felé kell irányítani de ha átlép egy határt akkor mindent nem szabad eltűrni.


Általában két féle problémás van ,a földbuta neandervölgyi,aki otthon is veri az asszonyt meg üvölt a szomszédokkal ,verekszik a kocsmában ,ebbe a körbe beletartozik az újgazdag tahó is csak neki épp több a pénze, másik meg a könyöklő kisfőnök féleség és kedves kikent nejük ,aki mivel a melóhelyén el van nyomva a vezetőség felől ,de azért ő már "valaki" ezért a boltban kiéli magát ,ott is gyakorolni próbálja a hatalmát, kevéske sikerrel. Megnevelni nem tudod őket,csak lekezelni minnél gyorsabban ,aztán törölni őket a memóriádból és újra a normális emberekre koncentrálni.

2017. aug. 20. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:
100%

Udvariasan figyelmükbe ajánlanám a panaszkönyv használatának jogát, - sőt, indítványoznám a főnökömnek is, hogy a panaszkönyv ott legyen egy karnyújtésnyira a kasszától.

Ha jogos a panasz, akkor az onnantól a főnök sara és tegye meg, amit tennie kell, - ha másképp nem úgy, hogy fizikálisan segít olykor-olykor a cimkézésben (, nem esik le a gyűrű az ujjáról és valamelyest van köze ahhoz, beleszólása abba, hogy kelletlenül alacsony a létszám).

Nincs cimkézve?

Írja be, kedves uram, - többet nem tudok pénztárosként tenni az "ügyében"!

- 95 %, hogy nem fogja!

De ha beírja, akkor a főnököt fogja idegesíteni egy idő múlva, hogy kelletlenül hamar betelt a panaszkönyv!

Ha a cégnek van hetente négy alkalommal arra embere, hogy kivizsgálja a panaszokat, hát legyen, - csökentsék még tovább az amúgy is gyalázatos létszámokat.

Onnantól viszont nem cse szeget hetnek téged közvetlenül, hogy nem a te tevékenységedet érintő problémákkal van tele a panaszkönyv!

Aki meg azért firkál tele egy panaszkönyvet, mert pusztán csak az idegei gyengék, hát firkáljon, - majd lenyugszik, - a jogos panaszok ügyében meg vagy tesz valamit a cég, vagy nem!

TE NE IDEGESÍTSD MAGAD MÁSOK HÜLYESÉGE MIATT!

2017. aug. 20. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
10%
#13 - Nem ismeretlenül tettem, hanem arra alapozva, amit Te állítottál saját magadról. :)
2017. aug. 20. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 A kérdező kommentje:
Én azt már meg sem mertem említeni, hogy az utóbbi lassan egy hónapban 4-5 kasszásra hárul az egész áruház forgalma. De aki rendszeresen jár hipermarketbe vásárolni, tudja miről beszélek. A sorok sokszor délelőtt 11-től zárásig az áruház közepéig érnek.
2017. aug. 20. 15:24
 18/23 anonim ***** válasza:
82%
Én a napokban zavartam el az anyjába egy ilyen típusú előttem fizető gyökeret, aki csesztette a kasszásnőt. Ne vedd magadra a sértegetéseiket, mert ezek ilyen töketlen pasik akik csak nőkkel mernek így keménykedni. Ha egy nagyobb kasszássrác rájuk mozdul, egyből lapulnak azt húzzák a csíkot. Talán a munkahelyükön megkapják a tekintélyt, de a hétköznapi életben puhány beszari pondrók.
2017. aug. 20. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
40%
le kell szärni. nagy levegő, bólogatás, hogy "hogyne, igaza van, persze, szólok a vezetőségnek", aztán egy viszont látásra és le se szarni a sirámukat. kereskedelem 1. szabálya: a vevőnek mindig igaza van. 2. szabály: de nem kell minden kérésüket vakon teljesíteni
2017. aug. 20. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim válasza:
70%
Velem is előfordult már, hogy kiakadtam a kasszásra, de nem kezdtem el vitatkozni vele. Tudtam, hogy nem vonható egyedül ő felelősségre a helyzetért. Másrészt látom, hogy szerencsétlenek mennyit dolgoznak és azt is tudom, hogy mennyiért. Van olyan ismerősöm, aki Ausztriában kasszásként három hónap alatt keres annyit, mint amennyit szegények itthon egy év alatt. Ezért inkább tisztelem őket, hogy ők még itt maradtak és güriznek nekünk.
2017. aug. 20. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!