Miért olyan bunkó némelyik vásárló? Eladóként dolgozom és hetente legalább egyszer olyan szinten megaláznak, hogy szorongat a sírás.
Semmi esetre se vedd magadra,ha ennyire megérint a dolog akkor ne csináld az egészet sokáig!
Én meg szoktam mondani hogy nem az én dolgom,se az árazás, se az akciós termékek megléte , forduljon az ügyfélszolgálathoz,meg is mutatom merre vannak,hol találhatók. Olyan is volt nem is egy ,aki ugyanezzel az ósdi unalmas szöveggel jött hogy tőle kapom a fizetésem. Az ilyennek csak nevetve mondom ,hogy tévedés, az ő pénzéből a váltótársam kapja a fizetését én kifejezetten a mögötte állóktól kapom.Ezen mondjuk röhögni szokott az egész sor és általában a "kedves" vevő meg pukkadozik majd felrobban. Ha még pampog akkor levegőnek nézem ,és a következő vevőhöz fordulok ,ha személyeskedik esetleg fizikálisan fenyeget akkor megmondom hogy hívom a biztonságiakat akik elég hamar lecsavarják az ilyen vevőt ,és ráhívják a rendőröket aztán ott okoskodhat. Ez is előfordult már nem egyszer. Nem vagyok senkinek a csicskája attól hogy a munkám végzem,ha valaki paraszt akkor én sem leszek vele negédes , és ha nem tetszik akkor bizony lehet máshová menni vásárolni ,igazából az ilyen barom vevőnek se a jelenléte se a pénze nem hiányzik a cégnek és ebben a főnökség is egyetért,szóval nyugodtan irkálhat a vásárlók könyvébe ódákat maximum szünetben jót röhögünk rajta .
Szerencsére sokkal több a normális értelmes vevő,aki pontosan tudja hogy a pénztárosnak mi a hatásköre és nem neki panaszkodik hogy felment a cukor ára, nincs akciós 10000ft-os lcd tv a polcon (soha nem is volt) , pl idős nénikék panaszkodnak,de ezzel nincs is semmi gond,mert nem a pénztárost hibáztatják,csak nincs kivel beszélniük.
Ha nincs valamin kódcimke,akkor azt sem a pénztároson kéri számon a gondolkodásra képes ember ,mert ő nem hagyhatja el a helyét -otthagyva pénzt ,vevőket ,mindent- és rohangálhat keresztbe kasul ,maximum hívhat valakit,de mivel baromi nagy a létszámhiány általában nem tud senki jönni ,vagy csak 1 óra múlva! Ilyenkor a vevő vagy otthagyja az árut és nem veszi meg ,vagy visszamegy hoz másikat,addig meg a következő vevő kerül sorra,de ha visszatér a vonalkódos cuccal ,akkor előre lesz engedve. Van aki ezt nem fogja fel agyilag ,patáliázik ,toporzékol ,azzal nem lehet mit tenni ,hülye ez van,vevőszolg felé kell irányítani de ha átlép egy határt akkor mindent nem szabad eltűrni.
Általában két féle problémás van ,a földbuta neandervölgyi,aki otthon is veri az asszonyt meg üvölt a szomszédokkal ,verekszik a kocsmában ,ebbe a körbe beletartozik az újgazdag tahó is csak neki épp több a pénze, másik meg a könyöklő kisfőnök féleség és kedves kikent nejük ,aki mivel a melóhelyén el van nyomva a vezetőség felől ,de azért ő már "valaki" ezért a boltban kiéli magát ,ott is gyakorolni próbálja a hatalmát, kevéske sikerrel. Megnevelni nem tudod őket,csak lekezelni minnél gyorsabban ,aztán törölni őket a memóriádból és újra a normális emberekre koncentrálni.
Udvariasan figyelmükbe ajánlanám a panaszkönyv használatának jogát, - sőt, indítványoznám a főnökömnek is, hogy a panaszkönyv ott legyen egy karnyújtésnyira a kasszától.
Ha jogos a panasz, akkor az onnantól a főnök sara és tegye meg, amit tennie kell, - ha másképp nem úgy, hogy fizikálisan segít olykor-olykor a cimkézésben (, nem esik le a gyűrű az ujjáról és valamelyest van köze ahhoz, beleszólása abba, hogy kelletlenül alacsony a létszám).
Nincs cimkézve?
Írja be, kedves uram, - többet nem tudok pénztárosként tenni az "ügyében"!
- 95 %, hogy nem fogja!
De ha beírja, akkor a főnököt fogja idegesíteni egy idő múlva, hogy kelletlenül hamar betelt a panaszkönyv!
Ha a cégnek van hetente négy alkalommal arra embere, hogy kivizsgálja a panaszokat, hát legyen, - csökentsék még tovább az amúgy is gyalázatos létszámokat.
Onnantól viszont nem cse szeget hetnek téged közvetlenül, hogy nem a te tevékenységedet érintő problémákkal van tele a panaszkönyv!
Aki meg azért firkál tele egy panaszkönyvet, mert pusztán csak az idegei gyengék, hát firkáljon, - majd lenyugszik, - a jogos panaszok ügyében meg vagy tesz valamit a cég, vagy nem!
TE NE IDEGESÍTSD MAGAD MÁSOK HÜLYESÉGE MIATT!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!