Mit tudok tenni, ha a Wish-en hibás terméket jeleztem, hogy adják vissza a pénzt, azt írják 2-3 nap múlva válaszolnak, státusz folyamatban, de 8. napja nincs válasz?
Figyelt kérdés
2021. márc. 12. 16:05
1/5 anonim válasza:
Leginkább az hogy levonod a tanulságot és többé nem rendelsz Wish-ről. Sajnálom. Remélem nem volt drága.
2/5 anonim válasza:
Tenni? Max annyit, hogy tanulsz az esetből, és máskor megbízható helyekről rendelsz.
3/5 anonim válasza:
Nem tudsz írni a wish nek?
ha hiba van a termékkel akkor azt általában az oldal is jóvá szokta írni a számládra, majd utána ők levonják az illető pénzéből.
Persze nem tudom wishen így megy e, de az ebeyen tudtommal igen.
4/5 anonim válasza:
Azt hogy a Wishről nem rendelünk semmit.
5/5 anonim válasza:
Nekem volt, hogy kétszer vonták le a termék árát, írtam az ügyfélszolgálatnak, de még mindig nem írtak vissza.
Nem nagyon tartom számon az időt ezen a ponton, de kb 2 hónapja lehetett. Felejtsd el a pénzed szerintem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!