Ti nem unjátok ezt a Norbis témát?
Jó nekem mert még mindig nem tudom mit mondott és nem is érdekel. Hülyeségekkel nem foglalkozom.
A negatív reklámról meg annyit hogy max. rövidtávon előnyös, aztán viszont a brand összemosódik a vele kapcsolatos botránnyal az emberek emlékezetében ami visszaüthet.
De qrva unalmas, ugyhogy nem orulok hogy itt is elojon.
Azt meg valamiert meg mindig sokan hiszik hogy a negativ reklam is hasznos. Tonkremegy a brand PR erteke, befektetok/hirdetok/uzletfelek elriadnak az uzlettol, versenytarsaknak nagyobb tamadasi felulet stb. Ez esetben pont a celpiac is meg lett sertve, hidd el nem fog ebbol anyagilag profitalni norbi.
Nem unom, mert nem foglalkozom vele. Egyszer elolvastam pár hírt, azóta az ezzel foglalkozó hírekre nem kattintok rá :)
Egyébként meg mi ebben a tudatlanság? Az meg, hogy beszélnek rólad, nem biztos, hogy azt jelenti, hogy meg is veszik a termékeidet. Biztos a fanatikusok nem ábrándultak ki belőle. De nem ettől fognak az új vevők kedvet kapni.
És mielőtt szidsz másokat, nézz magadba, a fogalmazásod és helyesírásod hagy kivetni valót maga után. Így semmi jogod, hogy másokat lenézz.
#7
Évek óta ilyen stílusban nyilatkozik, mégis pörög a biznisz.
Akkor annyira nem lehet rossz stratégia.
Az egyik hírnél ott volt egy korábbi videója is. Az szerintem durvább volt. Hogy milyen gáz, hogy a kismamám hálóingben vannak a kórházban, zsíros a hajuk. Míg Réka miniszoknyában és 12 cm sarkú cipőben volt :D
Számomra ez durvább, mert ott tényleg az éppen szült (ki tudja, hogyan, min mentek át) nőket alázta.
A mostani szerintem hülyeség, bárki lehet kövér, férfiak is, meg olyan nők is, akik nem szültek, úgyhogy az alapfeltevése is baromság, hogy szülés miatt vannak kövérek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!