Ha saját hibámból elromlott a fejhallgatóm akkor a garancia miatt vissza vihetem kicserélni?
Szóval vettem egy fejhallgatót sajna kicsinek bizonyult és a két hangszóró részénél ahol a méretet lehet állítani már teljesen kihúztam a fejemre még úgy ahogy jó volt de ahhoz már nem volt jó hogy levéve a nyakamba hordhassam.
Szóval a lényeg hogy erőltetve húztam az egyiknél ezt a méret állítót tovább (most pedig kiakadt) semmi szorítás lazán csúszkál ide oda. Ez a helyzet lehet nevetséges de ez van. Mért nem vettem nagyobbat hát a dobozban nem láttam hogy milyen ráírva sem nem s vagyok rutinos vásárló és ez az első fejhallgatóm amit szinte azonnal tönkre is vágtam. (működni működi azzal nincs gond)
Szia!
Ha a garanciális lehetőségek ezt külön szabályozzák akkor igen.
"erőltetve húztam"
Ez általad okozott fizikai sérülés, valószínűleg nem fogod tudni érvényesíteni a garanciát, de érdemes megpróbálni mielőtt újat vennél.
szóval itt annyit ír csak hogy a termék leadható garanciális javításra
ez így: A termék garancia igazolása vásárlási blokkal történik. 3 munkanapon túli meghibásodás esetén kérjülk lépjen kapcsolatba szervizünkel illetve termék leadható garanciális javításra a vásárlás helyén nem tér ki semmi másra szóval ha ezzel bemegyek akkor tök hülyének néznek majd?
idő közben felfedeztem hogy a mikrofon része nem jó pontosabban ha leveszem és közvetlenül belebeszélek úgy hallani kicsit.
ha bemegyek mit mondjak az igazat végül is ez a célra vezető :túl erőltettem megnéztem és a mikrofon sem működik tökéletesen szeretném megjavíttatni vagy ha lehet becserélni egy nagyobbra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!