Van itt a fórumon valakinek saját gyakorlati tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy mi történt (történik) miután elindított egy "Javítási kérelmet" az XBOX konzoljához?
Nem a Microsoft oldalán leírtak érdekelnek, azt én is elolvastam, hanem a tényleges gyakorlati lépések.
- Az ügyintézéshez (esetleges telefonos kapcsolattartáshoz) kell tudni idegen nyelven, vagy magyarul is elégséges?
- Ki felel a javításra beküldött konzol beszállítás során bekövetkező esetleges sérüléséért, eltűnéséért? (A Microsoft azt írja, hogy ő nem. A szállítást végző UPS tájékoztatásában is azt olvastam, hogy közte és köztem nem jön létre szerződés, és ő mint szállító csak a Microsoft felé tartozik felelősséggel a termékkel kapcsolatban. Felém nem. De akkor kié a felelősség???
Örülnék, ha valaki olyan tudna válaszolni a kérdéseimre aki volt már hasonló helyzetben és tényleges gyakorlati tapasztalatai vannak a bonyolítással kapcsolatban, vagy a kapcsolódó munkája miatt átlátja ezeket a folyamatokat, kockázatokat. Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!