Sokadszorra ugyanaz a probléma a telefonommal, mégsem cserélik!? Saját tapasztalata valakinek esetleg?
Sziasztok!
Problémám az alábbi: 2012. júniusában vásároltam egy Xperia Mini Pro típusú telefon készüléket, 2x volt szervizben ugyanazzal a problémával (önálló életet él, magától megjelenik a segélyhívás, * karaktereket pötyög be magától, böngésző használhatatlan, h betűket írkod be magától, ez a hiba SMS írás, facebook chat használata közben is fennáll) ami miatt a tegnapi nap folyamán visszavittem az üzletbe, ugyanis legutóbb azt ígérték, hogy ha ez még egyszer előfordul, azonnal cserélik a készüléket. Közben azt is megtudtam az üzletvezetőtől, hogy a készüléket már nem is lehet megvenni egyik üzletükben sem, ugyanis szériahibásak, és 90%-ban az összeset visszavették azzal a problémával, ami az enyémnél is fennáll jelen pillanatban is. Nos tegnap visszavittem és az eladó közölte hogy nem tudja cserélni a telefont, mivel újra fel kell küldeni a szervizbe és ha ott engedélyezik, csak akkor tudják cserélni. Nos én ezt nem fogadtam el, ugyanis elegem van abból hogy hülyének néznek. Másik 2 lehetőségem: felveszi a panasz jegyzőkönyvet, vagy írhatok a ****nor online ügyfélszolgálatára egy kérvényt, amit ált nem fogadnak hogy, melyben kérvényezhetem a készülék cseréjét. Mindkét eljárásnak 30 nap az átfutási ideje, vagyis ha ˝szerencsém˝ van akkor még 30 napig kell így használnom a telefont, holott hajlandó lettem volna egy drágább készülékre is ráfizetni. Kérdésem: Járt már valaki hasonlóképpen? Milyen megoldás született a problémára?
Mindenesetre holnap felhívom a fogyasztóvédelmet és utánajárok náluk is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!