Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Elveszne a garancia a telefono...

Elveszne a garancia a telefonomról, ha saját magam frissíteném a szoftvert? (persze a saját honlapjáról tölteném le)

Figyelt kérdés
A Huawei P8 Lite telefonom nem akar csatlakozni a wifire. Utánaolvastam és mint kiderült sokaknál felmerül ez a probléma. Elméletileg egy szoftverfrissítéssel megoldható. Garanciára azért nem szeretném visszaküldeni, mert ha megoldhatom én is, akkor nem szeretnék több hetet várni a telefonomra.

2016. nov. 20. 19:16
 1/4 anonim ***** válasza:
A garancia a vasra szól és nem a puha árura.
2016. nov. 20. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Amíg a gyártó által biztosított megoldásokkal és forrásokkal csinálod addig nem gond.
2016. nov. 20. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 Alex Fly ***** válasza:
Ha a gyártó által biztosított szoftverre a gyártó által kiadott rendszert az általa meghatározott módon telepíted, akkor megmarad a garancia. Minden egyéb esetben elutasíthatják nem rendeltetésszerű haszálat miatt.
2016. nov. 20. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 bp1985 ***** válasza:
Ha nem sufni gsm boltba vetted, akkor nyugodtan. Ha igen, akkor ne lepődj meg, ha újra visszazár valamelyik külföldi szolgáltatóhoz.
2016. nov. 21. 06:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!