Saját hibámból betört a TESCO-ban vásárolt tabletem kijelzője. Garancia van rá. Így is kicserélik?
Garancia vagy biztosítás??
Ha csak garancia akkor nem
Sajnos nem hiszem, hogy ingyen kicserélik. :(
Viszont meggondolnám, ha velem történne ilyen, hogy a fogyasztóvédelemhez forduljak-e.
Ugyanis az a rengeteg gagyi szar, amiket adnak horror pénzekért, és leesik 5cm-ről a szőnyegre, és törik a kijelző, joggal feltételezhető, hogy szándékosan gyártották ilyenre, hogy újabb összegeket akasszanak le Rólad.
Vidd vissza a blokkal, és pókerarccal közöld, hogy így volt a dobozban a pénztárnál meg azt mondták, hogy blokk garanciás!
Cseréljék ki, vagy adják vissza a pénzed!
Nekem már bejött egyszer horpadt vízforralóval.
Egy próbát megér!
"Vidd vissza a blokkal, és pókerarccal közöld, hogy így volt a dobozban a pénztárnál meg azt mondták, hogy blokk garanciás! "
A Tescoba se ma jöttek le a falvédőről. Ha elektronikai eszközt veszel, akkor fizetés utána oda kell menni a vevőszolgálati pulthoz, ahol kibontják a terméket, megnézik és kitöltik a garanciapapírt...
"Viszont meggondolnám, ha velem történne ilyen, hogy a fogyasztóvédelemhez forduljak-e. "
Úgyis lepattintanának. Tök mindegy, hogy hány cm-ről ejted le, a leejtés egy táblagép esetén nem számít rendeletetésszerű használatnak. Márpedig ha nem rendeltetésszerűen használod, akkor a Fogyasztóvédelem sem tud mit kezdeni. Max kiröhögnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!