PS3 vs XBOX témában tudnátok segíteni?
Néhány adat a világ egyik legerősebb konzoljáról.
CPU: Cell Broadband Engine™.
GPU: RSX™.
Audio kimenet*: LPCM 7.1ch, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS-HD, AAC.
Memória: 256 MB XDR Main RAM, 256 MB GDDR3 VRAM.
HDD 2.5" Serial ATA: 160 vagy 320 GB**.
Bemenet/kimenet***: 2x Hi-Speed USB (USB 2.0)
Network:
•Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) × 1.
•IEEE 802.11 b/g.
•Bluetooth 2.0 (EDR).
Kontroller: vezetékmentes kontroller (Bluetooth).
AV kimenet:
•Felbontás - 1080p, 1080i, 720p, 576p, 576i.
•HDMI OUT csatlakozó**** - 1.
•AV MULTI OUT csatlakozó - 1.
•Digital out (optikai) csatlakozó - 1.
BD/DVD/CD drive (csak olvasható) max. olvasási sebesség:
•BD × 2 (BD-ROM).
•DVD × 8 (DVD-ROM).
•CD × 24 (CD-ROM).
Lézer típus, félvezető, folyamatos:
•BD: 400 - 410 nm hullámhossz, max. 17,5 mW teljesítmény.
•DVD: 655 - 664 nm hullámhossz; max. 2,6 mW teljesítmény.
•CD: 770 - 800 nm hullámhossz; max. 4,0 mW teljesítmény.
Energia: AC 220 - 240 V, 50 / 60 Hz.
Fogyasztás: kb. 250 W.
Befoglaló méretek: kb. 290 × 65 × 290 mm .
Tömeg: kb. 3.2 kg.
Üzemi hőmérséklet: 5°C - 35°C.
* A legfrissebb információ az eu.playstation.com/manuals alatt található meg.
** A HDD méretét a 10-es számrendszerben adtuk meg (1 GB = 1,000,000,000 byte). Az 1.10 és későbbi rendszerszoftverek már bináris számrendszerben számolják a (1 GB = 1,073,741,824 byte) a HDD méretét, így abban kisebb tárhely lesz látható. A HDD kapacitásának egy részét az operációs rendszer foglalja le: ennek mérete az op. rendszer verziójától függ. Ez a terület nem felhasználható.
*** Nem garantálható minden csatlakoztatott eszköz kompatibilitása.
**** "Deep Colour" és az "x.v.Colour (xvYCC)" - HDMI ver.1.3a szabvány szerinti verziója támogatott.
DUALSHOCK®3 vezetékmentes kontroller
Akku típusa: beépített lítium-ion akku.
Feszültség: 3,7 V.
Kapacitás: 610 mAh.
Tömeg: Kb. 180 g.
Ennyit zabál a nyomorult PS3-ad!
Itt az oldal is ahonnan leszedtem nehogy az legyen hogy kitaláltam!
Ez a xbox360 nehogy összekeverd!
Elég lesz a vergődésedből, téged nem lehet meggyőzni ész érvekkel így nem is kívánok veled vitatkozni.
Kérdezőnek:
A grafika nagyjából egyezik mind a kettőnél.
Valószínűleg a PS3 lesz tovább a piacon, de erről nem lehet biztosat mondani.
A flash azt jelenti, hogy szoftveresen feltörik a gépet így képes futtatni a másolt, nem eredeti, játékokat. De ennek több a hátránya mint az előnye, például bannolják a gépet így ugrik a multi.
Mind a két konzolnak van több kiadása is, amikben javították az elődök hibáit, de a hardverük nagyjából ugyan az így az összes xbox 360 és PS3 modell viszi a rájuk kiadott játékokat. De mind a kettőből a slim-et ajánlom ezek a legmegbízhatóbbak.
Van bennük merevlemez amit ugyan arra használhatsz mint a gépeden. Feltelepítheted a játékokat, bár akkor sem fognak lemez nélkül indulni. Filmeket tehetsz rá zenét meg amit akarsz.
A multiplatformokat eddig is és ezután is kifogják adni mind a kettőre.
Lehet rajta wifi-zni? Mind a kettőben van wifi szóval lehet, ha arra gondoltál, hogy lehet e rajta netezni úgy mint a gépen akkor azt csak PS3-on lehet, csak azon van böngésző.
60ezerért már bőven kapsz újonnan is.
Egyéb tudni valók:
Xbox 360-on fizetni kell a live-ért (ez kell ahoz, hogy multizni tudj) ez évi 10ezer körül van.
A PS3 sokkal jobb multimédiás eszköz és itt nem a blu-ray lejátszóra gondolok.
Ott vannak az exkluzív címek is, mind a kettőre vannak jók, de PS3-ra jóval több van és talán jobbak is, ezenkívül itt már grafikai különbség is van a PS3 javára.
A másik fontos dolog, hogy az ismerőseidnek melyik van, mert nyilván velük játszanál így azt a konzolt kell venned ami nekik van.
http://www.youtube.com/watch?v=I5t7mTUcNdI&feature=youtube_g..
Comprasion videó!
Xbox 360 adatok:
Processzor:
IBM PowerPC alapú CPU
- 3 db 3.2 GHz-en működő mag
- 2 szál/mag; 6 szálas feladat-végrehalytó
- 1 VMX-128 vector egység magonként;
összesen 3db
- 128 VMX-128 register szálanként
- 1 MB L2 gyorsítótár
CPU Matematikai sebesség:
- 9 billió pont kiszámítása
másodpercenként
ATI grafikus processzor:
- FSB 500 MHz
- 10 MB beágyazott DRAM
- 48 utas párhuzamos lebegőpontos
dinamikusan ütemezett shader
pipeline
- Egységes (univerzális) shader
architectura
Polygon teljesítmény:
- 500 million háromszög
másodpercenként
Képpont kitöltési teljesítmény:
(Pixel fill rate)
- 16 gigasamples/sec fillrate 4X MSAA-
val
Shader teljesítmény:
- 48 billió shader művelet
másodpercenként
Memória:
- 512 MB G-DDR3 RAM
- 700 MHz DDR sebesség
- Egységes memória architektúra
Memória sávszélesség:
- 22.4 GB/s sávszélesség a buszon
- 256 GB/s sávszélesség az EDRAM-
ban
- 21.6 GB/s az FSB-n
A rendszer teljes lebegőpontos
számítási teljesítménye
- 1 TerraFLOP
Ps3 adatok:
CPU: Cell Processzor
PowerPC-base Core @3. 2GHz
(8 magos de ebből 2 magot a rendszer fent tart magának(nam használja fel a rendszer) 2 magot használ az AI-ra(menü) és 4 magot a játékokra de ez a processzor fajta gyengébb!
1 VMX vector egység
512KB L2 cache
7 x SPE @3. 2GHz
7 x 128b 128 SIMD GPRs
7 x 256KB SRAM for SPE
GPU: RSX @550MHz
1. 8 TFLOPS floating point
(lebegőpontos) teljesítmény
Full HD (1080pixel felbontásig) x 2
csatorna
Multi-way programmable parallel
floating point shader pipeline.
Memória:
256MB XDR Main RAM @3. 2GHz
256MB GDDR3 VRAM @700MHz
Rendszer adatátviteli sebesség:
RAM: 25. 6GB/s
VRAM: 22. 4GB/s
RSX: 20GB/s (írás) + 15GB/s (olvasás)
SB: 2. 5GB/s (írás) + 2. 5GB/s
(olvasás)
Rendszer lebegőpontos
teljesítménye (System Floating
Point Performance): 2 TFLOPS
Öszehasonlítás:
Processzor: xbox l2 erősebb a ps3 nál ami sokat számít!
Gpu: a ps3 támogatja az 1080pixel felbontást míg az xbox csak 720 pixelt(ez szerintem semmit n számít, blu-ray-t se nagyon szoktam használni mert drága inkább letöltök egy 4.7gb-os lemezre egy sima filmet él lejátszom, az exkluzív játékok ps3-on nagyon jók de a ps3 fanok nem mondhatják hogy a gears of war vagy a forza 4 szar, de az xbox fanok se mondhatják Hogy a ps3 exkluzív címek szarok(gran turismo, resistance, killzone) ezek a címek teljesen hasonlítanak egymásra(forza 4-gran turismo 5, gears of war-resistance vagy killzone) a ps3 nak nincs egy bizonyos shader támogatása amitől az árnyékok halványabbak és a kép kicsit szűrkébbnek tűnik! Xbox 360-nak az árnyékok élesebbek sötétebbek!
Memória:
Az xbox-nal az 512mb gddr3 ram bizony több mint a 256mb a ps3-nál és az xbox rendelkezik egy úgynevezett Egységes memória architektúrával ami rendesen meggyorsítja a teljesítményt!
Ennyit erről Mindenki döntse el milyen konzolt szeretne de ajánlatom xbox 360 (mielőtt azzal jönnének a ps3 fanok hogy honnana tudom. mert mind két konzollal rendelkezem)
Nos ha elmennél egy saturn ba biztos találsz kitett konzolt amit kipróbálhatsz.
Ezek csak nyers adatok. PC-n sokat számítanak, de amikor egy fix hardverre írják a játékokat már nem annyira.
De én is azt mondom, hogy valahol próbálja ki mind a kettőt és döntsön a saját belátása szerint.
"Ezek csak nyers adatok. PC-n sokat számítanak, de amikor egy fix hardverre írják a játékokat már nem annyira. "
Hatalmas +1, kissé fárasztó ez a sok adat. Adott hardverekről van szó, a fejlesztők tudják pontosan mire készítenek. Ez PC-nél már jóval komplikáltabb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!