Euronicsban csak sz@rokat adnak el?

Figyelt kérdés

Már szinte mindent amit ott vettem vissza kellett vinnem stb.

Én ostoba most vettem ott egy hangszórót. Nem szól az egyik hangfal. Na mondom lehet h nálam valami beállítás rossz, s nem vittem vissza. Már egy hónapja megvan. Tesómhoz vittem stb. Ő mondta nem a beállítással van probléma hanem a hangszóróval. se laptopon, se mobilon, se összekötve, se blututtal.


nincs kedvem visszamenni.... nincs meg a blokkja stb.


csak megkérdezném h valóban nem kell e szólnia a másik falnak vagy mi van.?



ez az: [link]


2020. jún. 29. 11:44
1 2 3
 1/26 anonim válasza:
87%

Nem, különben rossz hírük lenne, és csökkenne az ott vásárlók száma.


Keresd meg a számlát, és vidd vissza.

2020. jún. 29. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 A kérdező kommentje:

akkor nem kell SZÓLNIA

A MÁSIK HANGFALNAK?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2020. jún. 29. 12:07
 3/26 anonim ***** válasza:
38%
Igen. Mi vettünk ott laptopot. Később derült ki, hogy kiszedték belőle a boltban a vinyót, és egy használtat raktak be helyette. Olyan gányul csinálták, hogy a csavarok fele ki volt hullva. Egy másik alkalommal ébresztős órát vettünk, ami egyáltalán nem is működött. Én soha többet nem fogok ott venni semmit, még az akciós újságukhoz sem nyúlok hozzá.
2020. jún. 29. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/26 A kérdező kommentje:
KIDOBTAM SZTEM MÁR....mert a f@szom ki van már belőlük. mobil, mikro, egér, külsőwincseszter stb. már vissza vittem...bele fáradtam de roh@dtúl.
2020. jún. 29. 12:08
 5/26 anonim ***** válasza:
65%
Amit párom vett ott ventillátort az is selejt volt. 😂 Ezek szerint nem egyedüli eset.
2020. jún. 29. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/26 anonim ***** válasza:
87%
Media Marketet meg szidják, és ott még sz.rt nem vettem.
2020. jún. 29. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/26 anonim ***** válasza:
83%

Lehet jobb ha nem viszed vissza, legalább szerencsétlen dolgozóknak nem teszed tönkre a napját a hülyeségeddel.


1. Hibás terméket kaptál? Igen.

2. Az Euronics a gyártó? Nem.

3. Direkt selejtet vesznek, ezzel rontva a hírüket? Nem.

4. Van rá jótállás? Van.


Akkor mi itt a probléma? Már másnap visszavihetted volna, ha nem viselkedtél volna dilettánsként, mondván biztos a beállítás rossz. Mindezt egy hónapon keresztül, és még a blokkot is elhagytad, ami nélkül egyáltalán nem kötelességük hinni neked.


Szóval ha valakit okolni akarsz, magaddal kezdd. Olyan meg maximum a fejedben létezik, hogy egy legálisan működő cég direkt selejtes árut ad el.

2020. jún. 29. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 anonim ***** válasza:
11%
Igen, csak sz@rokat én egy GPS-t vettem náluk, visszavittem azt mondták csináljak egy szoftverfrissítést de ugyanolyan hulladék. Azóta megfogadtam, hogy Euronicsba soha azóta se mentem és ha valaki véleményt kér annak mindig lejáratóan nyilatkozok a cégről.
2020. jún. 29. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 anonim ***** válasza:
60%
Media Market-el soha nem volt bajunk mindig minőségi az árú.Persze meg is kell fizetni a mínőséget.
2020. jún. 29. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 anonim ***** válasza:
88%

Ha annyi eszed van, hogy egy két évig garanciális terméknek egy hónapon belül kidobod a blokkját/garancialevelét, akkor erre mit lehet mondani? Itt nem az Euronics-szel van baj, hanem veled.


Ráadásul két értelmes mondatot sem sikerült leírnod. "blutut". Szerintem te ne vásárolgass csokinál komolyabb tételeket; nem értél még meg rá.

2020. jún. 29. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!