Kérhet bármilyen címen pénzt a szerviz, ha nem javította meg a telefonom?
A telefont "nem javíthatónak" ítélte. Ebben nem értünk egyet, szerintem maximum annyit állíthat hogy ő nem tudta megjavítani a rendelkezésére álló eszközökkel és tudással. Persze azt állítja hogy ő dolgozott vele, és x munkaórát eltöltött ezzel. Én ugyanúgy kapom vissza a telefonom ahogy beadtam. (Legalábbis remélem hogy nem csinált nagyobb bajt mint ami volt.)
Kinek lesz igaza?
Van ilyen is:
"A szervizünkbe javításra behozott és leadott mobiltelefonok bevizsgálása minden esetben ingyenes."
"Az ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs. Nincs fizetési kötelezettség abban az esetben sem, ha valamely okból a javítást nem tudjuk az ajánlat szerint elvégezni és a készüléket megjavított állapotban átadni."
"Ha Ön bármilyen okból ajánlatunkat elutasítja a készüléket összeszereljük és - átvételi elismervény ellenében -átadjuk Önnek. Fizetési kötelezettsége nincs."
Későn találtam meg ezt a szervizt, de a jövőben hozzájuk viszem - bár remélem hogy nem lesz rá szükség.
A weboldaluk linkjét azért nem másoltam be ide, mert nem tudom hogy szabad-e, vagy reklámnak minősül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!