Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Kérhet bármilyen címen pénzt...

Kérhet bármilyen címen pénzt a szerviz, ha nem javította meg a telefonom?

Figyelt kérdés

A telefont "nem javíthatónak" ítélte. Ebben nem értünk egyet, szerintem maximum annyit állíthat hogy ő nem tudta megjavítani a rendelkezésére álló eszközökkel és tudással. Persze azt állítja hogy ő dolgozott vele, és x munkaórát eltöltött ezzel. Én ugyanúgy kapom vissza a telefonom ahogy beadtam. (Legalábbis remélem hogy nem csinált nagyobb bajt mint ami volt.)

Kinek lesz igaza?



#fogyasztóvédelem #szerviz #sikertelen javítás
2019. ápr. 20. 10:21
1 2
 11/12 Bubuka508 ***** válasza:
Azt a szerviz maga dönti el, hogy csak sikeres javításért kér-e pénzt. De ha igen, akkor ahogy írtam, azt előre jelezni kell, így korrekt a dolog. Meg úgy, hogy a vizsgálati díj egy fix összeg. Ez nem úgy működik, hogy pl. ha egy teljes napig vakultam rajta, akkor 24 x óradíj, hanem - most csak a hasamra ütök - pl. 2000 Ft egy ilyen kategóriájú készülékért, akkor az 2000 Ft akkor is, ha 10 percig tartott a vizsgálat, meg akkor is, ha egy teljes napig. Valamikor én is voltam kisiparos, kénytelen voltam én is vizsgálati díjat kérni. Aki nem ment bele, az nem bízta rám a cuccát, aki igen, az tudomásul vette és kifizette. Megmondom őszintén, aki nagyon akadékoskodónak látszott, annak lehetőleg el sem vállaltam, hogy ne keveredjek bele egy véget nem érő kínlódásba, hanem már az elmondása alapján (ahogy a hibajelenséget ismertette) megmondtam, hogy én ezzel nem tudok mit kezdeni és ilyenkor nem volt vita a bevizsgálás miatt sem. De volt olyan helyzet, amikor 5 perc alatt nem lehetett eldönteni, hányadán állunk, akkor a már leírtak alapján cselekedtem. Ha akarta, itthagyta, ha nem, nem.
2019. ápr. 21. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:

Van ilyen is:


"A szervizünkbe javításra behozott és leadott mobiltelefonok bevizsgálása minden esetben ingyenes."


"Az ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs. Nincs fizetési kötelezettség abban az esetben sem, ha valamely okból a javítást nem tudjuk az ajánlat szerint elvégezni és a készüléket megjavított állapotban átadni."


"Ha Ön bármilyen okból ajánlatunkat elutasítja a készüléket összeszereljük és - átvételi elismervény ellenében -átadjuk Önnek. Fizetési kötelezettsége nincs."


Későn találtam meg ezt a szervizt, de a jövőben hozzájuk viszem - bár remélem hogy nem lesz rá szükség.

A weboldaluk linkjét azért nem másoltam be ide, mert nem tudom hogy szabad-e, vagy reklámnak minősül.

2020. márc. 6. 10:31
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!