Mit tegyek, ha a forgalmazó és szerviz a garanciálisan javítandó terméket 15 napon belül nem javította/nem cserélte?
Vásároltam egy tablet-et, rendeltetésszerűen használtam, majd a vásárlás után, 8 nappal elromlott. Még aznap elvittem az üzletbe, ahol vásároltam. Ők továbbküldték a szerviznek/jegyzőkönyv írása stb./ És idézem:"A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."
Nah,mármost ez nem történt meg, telefon hívások sora és csak hitegetnek. Mit tegyek???
"A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."
Egyáltalán nem az van beleírva, hogy ezen idő alatt köteles megcsinálni.
Általában ha jelentős kényelmetlenséget okoz a garanciális ügyintézés, akkor elállhatsz a vásárlástól. Ilyenkor visszajár a pénzed, vagy levásárolhatod. Általában 30 napon túl már hivatkozhatsz a jelentős kényelmetlenségre.
Viszont azzal számolj, hogy ha így visszakéred a pénzed, akkor azt újabb 30 napon belül kell visszaadniuk.
Levásárlásnál az esetek 90%-ban nem várják ki a 30 napot, de pénz visszafizetésnél szinte mindig ráülnek.
Itt a kérdés, hogy a forgalmazó szarik rá, vagy a szerviz ül rajta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!