Le akartak húzni a Telenornál, vagy én értem félre a SIM kártya ingyenes cseréjét?
Legalább 7 éve van ugyanaz a SIM kártyám.
Ez még micro méretű.
Most készülök új mobilt venni, és az újabb mobilokba ugye már legtöbbször a nano méretű SIM kártyák valók.
A napokban bementem az egyik Telenor üzletbe és elmondtam a helyzetet (amit fentebb le is írtam). Kértem a SIM kártya cseréjét (úgy, hogy sem az előfizetésem, sem a számom nem változik, csak a SIM kártyám legyen új, kitörhetős).
Azt mondták, hogy ott helyben levágják nano méretűre 3500 forintért. És amíg a mostani micro SIMes telefonomban akarom használni, ahhoz vegyek 1500 forintért egy átalakítót. Vagyis nem akarta kicserélni, hanem 5000 forintért oldotta volna meg a leírt módon.
Azzal indokolta, hogy a SIM kártyám nem régi, ezért nem kérhetem az ingyenes cserét.
DE ismét mondom, legalább 7 éves ez a SIM kártyám, azóta vagyok náluk előfizető.
A Telenor honlapján viszont ezt írják:
"A kártyacsere az alábbi esetekben díjmentes:
- programhibás SIM kártya cseréje,
- 50/100/160 memóriás (régi) SIM kártya cseréje új típusú SIM kártyára,
- 2 évnél régebbi SIM kártya esetén."
Most akkor mi a teendőm ilyen helyzetben?
Vidéki város, Borsodban. Nem akarom konkrétan megírni, mert lehet, hogy csak az éppen akkor ott lévő ügyfélszolgálatos volt olyan, másik pedig segítőkész lett volna.
De ez nem sokára kiderül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!