A Telenornál milyen ügyintézési sorszámot kell húzni, ha a jelenlegi SIM kártyámat szeretném Nano SIM-re cseréltetni?
És ha neadjisten megkérdezik, miből gondoltad, hogy azt a sorszámot kell húzni? "Egy névtelen válaszoló az interneten azt mondta..." Ez így értelmetlen.
Eleve úgy mész be, hogy már épp elég pénzt hagytam nálatok, most ti segítsetek egy kicsit. Megkérdezed a legközelebbi droidtól, hogy ez az igényed támadt, milyen sorszámot kell húzni. Húzol, vársz. Ha gorombák, akkor elkéred a vásárlók könyvét. Hidd el, máris képes lesznek emberi hangnemben kommunikálni. De pont ezen okból kifolyólag aki akkor goromba volt, az már valszeg nem dolgozik ott.
Mi az, hogy gorombák az ügyféllel??? Velem gorombák akkor le**szom őket, mint a pengős malacot...
Amúgy általános ügyintézés, vagy bármelyik másik...
Te perkálsz nekik... Még szép is lenne, ha pl egy éteremben goromba lenne a pincér, mert megkérdezném, hogy hol a mosdó...
Ha meg nagyon goromba az ügyfélszolgálatos, hívasd oda az üzletvezetőt!
köszi a válaszokat!
Utolsó alkalommal egy barátom is velem volt, ő is megjegyezte, hogy milyen bunkó volt az ügyintéző.
Röviden a sztori: Évek óta náluk vagyok,Praktikum csomagom van. Mikor ezt az ügyintéző hölgy megtudta, fennhangon közölte, hogy " de hát ilyen régi csomag, te jó atyaúristen, ilyen ma már nem is létezik". Ez volt az egyik megaláztatás a részéről. Halkan jegyzem meg, máshol általában örülnek, ha hűséges az ügyfél. Majd ezt követően szintén lekicsinylően hívta fel a figyelmemet arra, hogy egyébként is mindössze 350 ft körüli összeg van a kártyámon.
Nem hívattam se az üzletvezetőt, se senkit, de ez annyira bennem maradt, hogy azóta, amit lehet online intézek a telefonnal kapcsolatban.
"de hát ilyen régi csomag, te jó atyaúristen, ilyen ma már nem is létezik"
De létezik, csak már nem igényelhető.
Nekem a bankban olyan csomagom van, ami 5 éve nem igényelhető már, de mégis abban vagyok, ugyanis, ha áttennének másikba, az részükről tiltott egyoldalú szerződésmódosítás lenne.
Hivatkozz hasonlóra!
Egyébként meg bemész a legközelebbi városba, ahol van Voda, áttérsz hozzájuk. Én Vodás vagyok, de az ügyfélszolgálatra kb 3 éve kellett bemennem utoljára.
Utána meg bemész a kedvenc Telenor üzletedbe, odab***od nekik a sim kártyájukat és megmondod nekik, hogy megcsókolhatják a segged.
"Utána meg bemész a kedvenc Telenor üzletedbe, odab***od nekik a sim kártyájukat és megmondod nekik, hogy megcsókolhatják a segged."
És ezt nyilván sorszám nélkül! :)
Olyan üzletbe menj, ami nem viszonteladójuk, hanem hivatalos márkaképviselet, nem tudom hogy jelzik eme különbséget.
Ha az "ügyfélszolgálat"-ot választod akkor sajnos jó ideig várni fogsz, mert az "új szerződéskötés", "vásárlás" és hasonlók prioritást élveznek minden szolgáltatónál, ezt mai napig volt "szerencsém" megtapasztalni, akik utánam jöttek és vásároltak mindegyik sorra került én meg bő 1 óra múlva amikor az "ügyfélszolgálat" számot húzók elkezdtek reklamálni.
Addig az a számsor amely ügyfélszolgálathoz tartozott nem is ment előre, ki se volt írva a kijelzőre.
Telenor üzletkeresőnél nézd meg az üzleteket, amely üzlet neve elé "Telenor" van írva, oda menj.
Bár ha ügyfélszolgálatot húzol akkor várni fogsz mindenhol az biztos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!