Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Le akartak húzni a Telenornál,...

Le akartak húzni a Telenornál, vagy én értem félre a SIM kártya ingyenes cseréjét?

Figyelt kérdés

Legalább 7 éve van ugyanaz a SIM kártyám.

Ez még micro méretű.


Most készülök új mobilt venni, és az újabb mobilokba ugye már legtöbbször a nano méretű SIM kártyák valók.


A napokban bementem az egyik Telenor üzletbe és elmondtam a helyzetet (amit fentebb le is írtam). Kértem a SIM kártya cseréjét (úgy, hogy sem az előfizetésem, sem a számom nem változik, csak a SIM kártyám legyen új, kitörhetős).


Azt mondták, hogy ott helyben levágják nano méretűre 3500 forintért. És amíg a mostani micro SIMes telefonomban akarom használni, ahhoz vegyek 1500 forintért egy átalakítót. Vagyis nem akarta kicserélni, hanem 5000 forintért oldotta volna meg a leírt módon.


Azzal indokolta, hogy a SIM kártyám nem régi, ezért nem kérhetem az ingyenes cserét.


DE ismét mondom, legalább 7 éves ez a SIM kártyám, azóta vagyok náluk előfizető.


A Telenor honlapján viszont ezt írják:

"A kártyacsere az alábbi esetekben díjmentes:


- programhibás SIM kártya cseréje,

- 50/100/160 memóriás (régi) SIM kártya cseréje új típusú SIM kártyára,

- 2 évnél régebbi SIM kártya esetén."

[link]


Most akkor mi a teendőm ilyen helyzetben?



2019. márc. 28. 17:42
1 2 3
 11/24 A kérdező kommentje:

A hétvégén tudok visszamenni.

Ha továbbra sem akarják kicserélni ingyen a kártyát, akkor ott helyben fogom felhívni az ingyenes számukat...

2019. márc. 28. 18:30
 12/24 anonim ***** válasza:
38%
Írj bele a panaszkönyvbe.
2019. márc. 28. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 anonim ***** válasza:
100%
Ingyen csinálják, és azonnal. Ahol már vágnak az valami maszek bolt. A szolgáltató nem vág, újat ad.
2019. márc. 28. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 A kérdező kommentje:

Én azt gyanítom, hogy az éppen akkor és ott dolgozó ügyintéző próbálkozott be a dologgal.


A telefonos ügyfélszolgálatosokkal nagyon jó tapasztalataim vannak.

Lehet, ha ezután sem akarja ingyen cserélni ugyanott, akkor beírok a panaszkönyvbe és átmegyek másik ügyfélszolgálathoz, hogy az ott lévő kicseréli-e ingyen, vagy mit tesz.

2019. márc. 28. 18:48
 15/24 anonim ***** válasza:
82%
Ilyenkor szoktam azt mondani, hogy rendben itt a pénz de számlát kérek róla. Ezt velem is eljátszották, csak egy másik szolgáltató. A csaj köpni nyelni nem tudott. :D
2019. márc. 28. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim ***** válasza:
70%
Akármiben lefogadom, hogy te nem egy hivatalos Telenyomor mintaboltban voltál, hanem egy szerződött partnernél.
2019. márc. 28. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 A kérdező kommentje:

#16


Honnan tudhato, hogy nem hivatalos mintabolt, hanem csak leszerzodott partner?



A leszerzodott partnernek nem kotelessége ugyanazt a szolgaltatast nyujtani?


A telefonos ugyfelszolgalatos nem tett ilyen kulonbséget.

2019. márc. 29. 09:33
 18/24 anonim ***** válasza:

Telenyomor oldalán van az üzletkereső, jobb oldalon a térkép mellett lehet választani, az "Ügyfélszolgálati pontok" a hivatalos Telenor bemutatótermek, míg az "Értékesítési pontok" a szerződött partnerek.


[link]

2019. márc. 29. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 A kérdező kommentje:

#18

Koszi az infot.

Az, ahol voltam Ugyfelszolgalati pontok kozott van felsorolva a honlapjukon.

2019. márc. 29. 14:32
 20/24 anonim ***** válasza:
De titok, hogy hol voltál, vagy miért nem írod meg?
2019. márc. 29. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!