Néhány hete regisztráltam a DÁP-ra, tegnap telefont cseréltem és a programot feltelepítve be is tudok lépni, de az adataimat nem tudom előhívni. Létezik, hogy minden telefoncserénél rohangálni kell majd a kormányablakba regisztrálni?
Személyes ügyintézésre továbbra is van lehetőség.
Probléma esetén a 1818-as telefonszám (0-s menüpont) hívható.
Huawei készülékeken nem használható az alkalmazás, kivéve azokat, amelyeken Android operációs rendszer fut (nem pedig Magic OS), valamint amelyeken hivatalosan elérhetők a Google szolgáltatásai, köztük a Google Play.
"Létezik, hogy minden telefoncserénél rohangálni kell majd a kormányablakba regisztrálni?"
Nem létezik, de sokaknak lehet problémája, akik nem nagyon értenek ilyen dolgokhoz. Egyik alapvető dolog, hogy a rendszer figyelmeztet a törlőkód elmentésére, de valaki erre fittyet hány.
Pedig a törlőkód fontos, mert annak segítségével törölhető a regisztráció és lehet kezdeni elölről, így nem kell befáradni az ügyfélszolgálatra.
Valójában nem is az Ügyfélkapus regisztrációt törlöd természetesen, hiszen a fiókod megmarad, csak a kétfaktoros azonosításhoz megosztott titkos kódot, vagy indulókódot, nevezzük akárhogy.
Okostelefonos alkalmazásnál is van lehetőség arra, hogy ne kelljen ismét regisztrálni, illetve az indulókód (16 karakter) elmentésére is van lehetőség, de magam részéről egyelőre csak számítógépen használom:
Itt regisztráltam, ami nekem a belépőkódot generálja:
Így ezt bárhol elérem, a rendszer újratelepítése után is, csak egy jó jelszó és email-cím kell hozzá
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!