Telekom -- Mobilszámos problémát csak akkor hajlandók megoldani, ha igazolom, hogy én vagyok a tulaj és szerződésszámot mondok?
A problémám az, hogy van egy feltöltőkártyám, amiről még mindig nem tudok sem hívást kezdeményezni, sem fogadni.
Sajnos másodkézből vettük -- ezüst szám, ilyet feltöltőkártyásban már nem árúsít a szolgáltató, magánszemélynek meg sehogyse -- és elég fontos lenne most Nekem ez a szám.
Tegnap vettem elő, akkor nem tudtam róla hívni. Gondoltam, biztos nincs egyenlege, és feltöltöttem Erste MobilPay-en keresztül. Az visszaigazolta, hogy minden rendben, rajta van az összeg.
Aztán mivel a *102# kódra írta a telefon, hogy hálózati gond van, akkor csekkoltam a neten és egyből láttam, hogy egy elég nagy karbantartás alatt van az egész "mindenségük".
Ma reggel már működött az egyenleglekérő kód, írta is a telefon azt az összeget, amit rátöltöttem. De hívni továbbra se lehet, se ki, se be. A karbantartásnak meg már hivatalosan vége van.
Tudok valamit tenni, anélkül, hogy fel kéne kutatnom az eredeti tulajt? (van rá esély, arra is hogy nem lesz elutasító, de feleslegesen nem zargatnám, több hónapja már, hogy megpostázta a kártyát)
"írd át az adatokat a sajátjaidra"
De az előző tulaj adatai nincsenek meg, nincs előttem a szerződés, stb... illetve igen, akitől vettem, annak valahol meg van a száma, amit valószínűsítek, hogy még él, mert nem hiszem, hogy egy aranyszámot eldobott volna.
Persze lehet negatívan vélekedni előre, hogy majd nem veszi fel meg tilt, stb.
Egyenlőre inkább az a gond, hogy nem találom... és igen, hiába arany szám, nem emlékszem, mi volt.
Konyorgom, itt írja, hogy praktikusan ott kell legyen mellettem a másik fél:
De oké, most példaképpen írok nekik a chat-en. Valószínűleg úgy le fogok pattani, mint a sz@r.
Én inkább most már először rá szeretnék jönni, hogy mi a F történt és hogy milyen rafinált módon sikerült átß$ni.. 😠
"ott kell legyen mellettem a másik fél"
Ugyan idézd már be ide azt a részt.
Nem kell ott lennie
Az adategyeztetős oldalon pötyögd be a saját adataidat az előző tulaj helyett! Próbáld meg a kedvemért!
AZTABÜDÖSMOCSKOS.... 😲😲😲
Emberek, ezek megoldották, simán az én adataimmal!!!
Most én vagyok a hülye, hogy erre rácsodálkozok és ez tényleg így megy, vagy csak sikerült kifognom egy ilyen rendes ügyintézőt.
Az online chat-en keresztül történt egyébként a dolog. De amúgy a telefonos auto. adategyeztetés és a webes adategyeztetés is elvérzett, de a chat-es hölgy valahogy mégis megoldotta. 😳
És azt természetesen nem tudtam meg, hogy mi a franc lehetett a kártyával.
Remélem arra futtatott egy ellenőrzést, hogy nem-e lopott a szám, így nem kell várjak, hogy egyenruhás emberek kopogtatnak majd nálam. 😆
#17 : Akkor velem együtt #2 is hülye ám! 😠
Na, így is változatlan a meglátásod??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!