Telekom -- Mobilszámos problémát csak akkor hajlandók megoldani, ha igazolom, hogy én vagyok a tulaj és szerződésszámot mondok?
A problémám az, hogy van egy feltöltőkártyám, amiről még mindig nem tudok sem hívást kezdeményezni, sem fogadni.
Sajnos másodkézből vettük -- ezüst szám, ilyet feltöltőkártyásban már nem árúsít a szolgáltató, magánszemélynek meg sehogyse -- és elég fontos lenne most Nekem ez a szám.
Tegnap vettem elő, akkor nem tudtam róla hívni. Gondoltam, biztos nincs egyenlege, és feltöltöttem Erste MobilPay-en keresztül. Az visszaigazolta, hogy minden rendben, rajta van az összeg.
Aztán mivel a *102# kódra írta a telefon, hogy hálózati gond van, akkor csekkoltam a neten és egyből láttam, hogy egy elég nagy karbantartás alatt van az egész "mindenségük".
Ma reggel már működött az egyenleglekérő kód, írta is a telefon azt az összeget, amit rátöltöttem. De hívni továbbra se lehet, se ki, se be. A karbantartásnak meg már hivatalosan vége van.
Tudok valamit tenni, anélkül, hogy fel kéne kutatnom az eredeti tulajt? (van rá esély, arra is hogy nem lesz elutasító, de feleslegesen nem zargatnám, több hónapja már, hogy megpostázta a kártyát)
A Telekom (is, mint a többi más szolgáltató) az ügyfelek problémáival foglalkozik. Aki nem ügyfele, azzal nem tud mit kezdeni.
Hogy jogosult legyél a szolgáltató támogatására, át kellett volna iratni a nevedre a számot a nevedre az eredeti tulaj jelenlétében.
Viszont ha aktiválatlanul vetted, és te aktiváltad a saját adataiddal, akkor jó, miután a személyazonosságod ellenőrizték, tudnak majd felvilágosítást nyújtani a problémáddal kapcsolatosan. Hogy konkrétan miképpen sikerül majd megoldani, azt innen nem tudjuk neked megjósolni.
"Viszont ha aktiválatlanul vetted, és te aktiváltad a saját adataiddal, akkor jó"
Nem, nem aktiválatlanul vettem. Legalábbis legjobb tudomásom szerint.
Nem tudom, hogy ez-e a releváns dátum, de itt aktívnak írja:
*121# kóddal a számomat is le tudom kérdezni, egyezik a tasakon feltüntetett ismert számmal, tehát nem ilyen triviális átverésről lenne szó.
*111# kód is úgy tűnik, mintha működne, de egy kis idő után már nem lehet továbblépni, csak kilépni - legalábbis ezen a gombos telefonon.
Azt meg úgy láttam, hogy Domino Quick-nél nem lehet ellenőrizni, hogy nincs-e lopás miatt tiltva, amit max. úgy tehettek meg, hogy új kártyát kértek. (de akkor ennek szerintem fel se kéne tudnia csatlakozni a hálózatra)
SMS-t küldeni a szolgáltató automata rendszerei se tudnak - pl. kipróbáltam, hogy mi van, ha megpróbálom aktiválni a saját telekom fiókomból -, illetve még a 1414 gyorshívóra is azt mondja, hogy "Ön az adott irányba nem kezdeményezhet hívást." majd azonnal vonalszakadás.
"Hogy jogosult legyél a szolgáltató támogatására, át kellett volna iratni a nevedre a számot a nevedre az eredeti tulaj jelenlétében."
Ezt sajnos nem tudtam és ebbe nem gondoltam bele vásárláskor.
"Mégis milyen több infót akarsz még?"
Esetleg azt, hogy mégis miért nem tudom használni a hálózatot, amikor látszólag fel tud csatlakozni a hálózatra, látszólag aktív a kártya, látszólag van egyenlegem, nem vagyok spam listán, és webes lekérdezés szerint is benne van a szám a telekom rendszerében. 🤷♂️
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!