Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telekom -- Mobilszámos problém...

Telekom -- Mobilszámos problémát csak akkor hajlandók megoldani, ha igazolom, hogy én vagyok a tulaj és szerződésszámot mondok?

Figyelt kérdés

A problémám az, hogy van egy feltöltőkártyám, amiről még mindig nem tudok sem hívást kezdeményezni, sem fogadni.

Sajnos másodkézből vettük -- ezüst szám, ilyet feltöltőkártyásban már nem árúsít a szolgáltató, magánszemélynek meg sehogyse -- és elég fontos lenne most Nekem ez a szám.


Tegnap vettem elő, akkor nem tudtam róla hívni. Gondoltam, biztos nincs egyenlege, és feltöltöttem Erste MobilPay-en keresztül. Az visszaigazolta, hogy minden rendben, rajta van az összeg.

Aztán mivel a *102# kódra írta a telefon, hogy hálózati gond van, akkor csekkoltam a neten és egyből láttam, hogy egy elég nagy karbantartás alatt van az egész "mindenségük".


Ma reggel már működött az egyenleglekérő kód, írta is a telefon azt az összeget, amit rátöltöttem. De hívni továbbra se lehet, se ki, se be. A karbantartásnak meg már hivatalosan vége van.


Tudok valamit tenni, anélkül, hogy fel kéne kutatnom az eredeti tulajt? (van rá esély, arra is hogy nem lesz elutasító, de feleslegesen nem zargatnám, több hónapja már, hogy megpostázta a kártyát)



#telefon #T-Mobile #Sim-kártya #Telekom #ezüst szám #VIP szám
ma 17:10
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
59%
Ügyfélszolgálatot hívd fel.
ma 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:

A Telekom (is, mint a többi más szolgáltató) az ügyfelek problémáival foglalkozik. Aki nem ügyfele, azzal nem tud mit kezdeni.

Hogy jogosult legyél a szolgáltató támogatására, át kellett volna iratni a nevedre a számot a nevedre az eredeti tulaj jelenlétében.

Viszont ha aktiválatlanul vetted, és te aktiváltad a saját adataiddal, akkor jó, miután a személyazonosságod ellenőrizték, tudnak majd felvilágosítást nyújtani a problémáddal kapcsolatosan. Hogy konkrétan miképpen sikerül majd megoldani, azt innen nem tudjuk neked megjósolni.

ma 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:

"Viszont ha aktiválatlanul vetted, és te aktiváltad a saját adataiddal, akkor jó"

Nem, nem aktiválatlanul vettem. Legalábbis legjobb tudomásom szerint.

Nem tudom, hogy ez-e a releváns dátum, de itt aktívnak írja:

[link]


*121# kóddal a számomat is le tudom kérdezni, egyezik a tasakon feltüntetett ismert számmal, tehát nem ilyen triviális átverésről lenne szó.

*111# kód is úgy tűnik, mintha működne, de egy kis idő után már nem lehet továbblépni, csak kilépni - legalábbis ezen a gombos telefonon.


Azt meg úgy láttam, hogy Domino Quick-nél nem lehet ellenőrizni, hogy nincs-e lopás miatt tiltva, amit max. úgy tehettek meg, hogy új kártyát kértek. (de akkor ennek szerintem fel se kéne tudnia csatlakozni a hálózatra)


SMS-t küldeni a szolgáltató automata rendszerei se tudnak - pl. kipróbáltam, hogy mi van, ha megpróbálom aktiválni a saját telekom fiókomból -, illetve még a 1414 gyorshívóra is azt mondja, hogy "Ön az adott irányba nem kezdeményezhet hívást." majd azonnal vonalszakadás.


"Hogy jogosult legyél a szolgáltató támogatására, át kellett volna iratni a nevedre a számot a nevedre az eredeti tulaj jelenlétében."

Ezt sajnos nem tudtam és ebbe nem gondoltam bele vásárláskor.

ma 17:55
 4/14 A kérdező kommentje:
A Magyar Nemzeti MédiaHatóság oldalán találtam még egy szolgáltató azonosítót mobilszám alapján. Itt annyit írt, hogy a szám a Telekomhoz tartozik és nem lett áthordozva.
ma 17:56
 5/14 A kérdező kommentje:
Okostelefonba áttéve a kártyát esetleg van rá mód, hogy valamivel több infóhoz hozzájussak? Akár ha az kéne hozzá, a szerencsés véletlen folytán most ép van nálam egy rootolt Android-os telefon... ha az esetleg segítség tud lenni (valahogy?) 😕
ma 18:07
 6/14 anonim ***** válasza:
Mégis milyen több infót akarsz még?
ma 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:

Hát itt tényleg, hogy lehet, hogy gond van. Csak azt nem tudom, hogy miért van ez:

[link]


[link]

ma 18:29
 8/14 A kérdező kommentje:

"Mégis milyen több infót akarsz még?"


Esetleg azt, hogy mégis miért nem tudom használni a hálózatot, amikor látszólag fel tud csatlakozni a hálózatra, látszólag aktív a kártya, látszólag van egyenlegem, nem vagyok spam listán, és webes lekérdezés szerint is benne van a szám a telekom rendszerében. 🤷‍♂️

ma 18:33
 9/14 anonim ***** válasza:
Akkor elintézed, hogy a kártya a te előfizetésed legyen és megtudod ezeket.
ma 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
csinálj egy online adategyeztetést, írd át az adatokat a sajátjaidra!
ma 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!