Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Napok óta nem tudom használni...

Napok óta nem tudom használni a telefonszámom, a Vodafone b*szik javítani a hibát. Mivel lehetne őket kicsit "motiválni"?

Figyelt kérdés

SIM kártya meghibásodott. Ügyfélszolgálatra be, mosolyogva kicserélték egy új kártyára. Otthon látom, amikor belerakom, hogy "SIM kártya regisztrációja meghiúsult". Ügyfélszolgálatra vissza, hümmögnek, nem tudják mi van, jelzik a központnak a hibát, 1-2 munkanap és jó lesz. Kösz.


Persze nem lett jó, három nap múlva visszamegyek, megint hümmögnek, a tizennyolc éves és egy napos ügyintézők nem tudnak mit csinálni, "kicsik vagyunk ehhez". Esetleg vegyek egy új kártyát, új számmal (anyátokat).


A központban a "magasan képzett majmoknak" három nap alatt nem sikerült az adatbázisban egy "kártya le van tiltva = TRUE" rekordot átírni.


Hogyan tudnám vajon megsürgetni, hogy tudjam használni a telefonszámomat? És mennyi kötbért fognak nekem ezért fizetni? Nem nagyon derül ki számomra a több száz oldalas bikfanyelvű ÁSZF-ből és mellékletekből.


Esetleg járt már így valaki?



#hiba #Vodafone #üzemzavar #Lőrinc elmehet a fenébe
jún. 6. 18:58
1 2
 11/12 A kérdező kommentje:
Jó, akkor ezt fogom tenni, de attól még szarjanak sünt.
jún. 7. 10:45
 12/12 A kérdező kommentje:
Frissítés: két kártya, online panaszbejelentés után ismételten "befáradás ügyfélszolgálatunkra", és a szokásos hümmögés. (Másfél hét telt el...)
jún. 16. 17:01
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!