Napok óta nem tudom használni a telefonszámom, a Vodafone b*szik javítani a hibát. Mivel lehetne őket kicsit "motiválni"?
SIM kártya meghibásodott. Ügyfélszolgálatra be, mosolyogva kicserélték egy új kártyára. Otthon látom, amikor belerakom, hogy "SIM kártya regisztrációja meghiúsult". Ügyfélszolgálatra vissza, hümmögnek, nem tudják mi van, jelzik a központnak a hibát, 1-2 munkanap és jó lesz. Kösz.
Persze nem lett jó, három nap múlva visszamegyek, megint hümmögnek, a tizennyolc éves és egy napos ügyintézők nem tudnak mit csinálni, "kicsik vagyunk ehhez". Esetleg vegyek egy új kártyát, új számmal (anyátokat).
A központban a "magasan képzett majmoknak" három nap alatt nem sikerült az adatbázisban egy "kártya le van tiltva = TRUE" rekordot átírni.
Hogyan tudnám vajon megsürgetni, hogy tudjam használni a telefonszámomat? És mennyi kötbért fognak nekem ezért fizetni? Nem nagyon derül ki számomra a több száz oldalas bikfanyelvű ÁSZF-ből és mellékletekből.
Esetleg járt már így valaki?
"De hát most elhajtottak megint, azt minden le van szarva vagy nem is értem?!"
Kb.
"Nem is tudom amúgy elképzelni, hogy odamész és még ezek után nem próbálják ki ott helyben."
Mondom, hogy csak széttárták a kezüket. Vagy menjek el egy újságoshoz, vegyek másik kártyát (nyilván másik számmal). Nem tudom, akik itt "dolgoznak", az utcáról esnek be és máris kezdenek?
"Új kártya, esetleg másik üzletben, ha nem jó és nem oldják meg, akkor panaszt kell tenni. Utána NMHH."
Mármint a hatóság előtt még tegyek panaszt emailben a Vodafone központnak? Hátha azok nem szarnak le?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!