Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Napok óta nem tudom használni...

Napok óta nem tudom használni a telefonszámom, a Vodafone b*szik javítani a hibát. Mivel lehetne őket kicsit "motiválni"?

Figyelt kérdés

SIM kártya meghibásodott. Ügyfélszolgálatra be, mosolyogva kicserélték egy új kártyára. Otthon látom, amikor belerakom, hogy "SIM kártya regisztrációja meghiúsult". Ügyfélszolgálatra vissza, hümmögnek, nem tudják mi van, jelzik a központnak a hibát, 1-2 munkanap és jó lesz. Kösz.


Persze nem lett jó, három nap múlva visszamegyek, megint hümmögnek, a tizennyolc éves és egy napos ügyintézők nem tudnak mit csinálni, "kicsik vagyunk ehhez". Esetleg vegyek egy új kártyát, új számmal (anyátokat).


A központban a "magasan képzett majmoknak" három nap alatt nem sikerült az adatbázisban egy "kártya le van tiltva = TRUE" rekordot átírni.


Hogyan tudnám vajon megsürgetni, hogy tudjam használni a telefonszámomat? És mennyi kötbért fognak nekem ezért fizetni? Nem nagyon derül ki számomra a több száz oldalas bikfanyelvű ÁSZF-ből és mellékletekből.


Esetleg járt már így valaki?



#hiba #Vodafone #üzemzavar #Lőrinc elmehet a fenébe
jún. 6. 18:58
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Jártunk, de nem a Voda-nál. Megvan az új kártya, de nem működik, másnap sem, visszavittük, adtak egy teljesen újat, azzal ugyanez a probléma, kiderült mindkét sim hibás volt, a 3. lett jó. Szerintem ott is kellene még egy csere.
jún. 6. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Ja, a másik, hogy a hirközlési hatóságnál ezek után már feljelentést is tudsz tenni, kárpótlási igényt is be lehet nyújtani, hidd el, rögtön jó lesz minden.
jún. 6. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
3 nap késedelem miatt talán korai a feljelentés, még akkor is, ha informatikusként tudom, hogy a hibaelhárításnak nem kellene 1 munkanapnál tovább tartania, ha nem dilettánsok és az ügyfelet lesz*rók ülnének ott fenn. Meg aztán 1 vagyok a sok millió ügyfél közül, így jártam.
jún. 6. 21:43
 4/12 A kérdező kommentje:
Mondjuk ha lenne valami világos leírás, földi halandónak is érthető, hogy a szolgáltató max. ennyi ideig szüneteltetheti a szolgáltatást, utána itt kell panaszt tenni, és ennyi kártérítést kapok... de hát ilyet nem találtam.
jún. 6. 21:45
 5/12 anonim ***** válasza:
Jó, igaz, először ott kell panaszt tenni és ha azzal nem oldódik meg, akkor tudsz tovább menni, de intéztem én már el ennél is bagatellebb ügyet, még jóváírást is kaptam.
jún. 6. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Mondjuk arra nem gondoltam, hogy a kártya is lehet rossz. Akkor visszamegyek, kérek egy új kártyát, és ha nem oldódik meg, már be is nyújtom a panaszt az NMHH-nak.
jún. 7. 07:23
 7/12 anonim ***** válasza:
Na várjál, szóval én azt hittem, hogy amikor másodszor mentél vissza, megint volt kártya csere, sajnos gondolni kell erre, ilyenkor lehet egy széria rossz a szűz kártyáknál, egy másik gyártási számúból szokás ilyenkor újat aktiválni. Ha egy kártya jó, akkor a hálózatra tud csatlakozni szinte azonnal, csak még használni nem fogod tudni, az lehet órákba telik, de az más, vagy valami miatt rosszul állítanak be valamit mikor ott vagy és az a bibi. De hát most elhajtottak megint, azt minden le van szarva vagy nem is értem?! Új kártya, esetleg másik üzletben, ha nem jó és nem oldják meg, akkor panaszt kell tenni. Utána NMHH. Nem is tudom amúgy elképzelni, hogy odamész és még ezek után nem próbálják ki ott helyben.
jún. 7. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

"De hát most elhajtottak megint, azt minden le van szarva vagy nem is értem?!"


Kb.


"Nem is tudom amúgy elképzelni, hogy odamész és még ezek után nem próbálják ki ott helyben."


Mondom, hogy csak széttárták a kezüket. Vagy menjek el egy újságoshoz, vegyek másik kártyát (nyilván másik számmal). Nem tudom, akik itt "dolgoznak", az utcáról esnek be és máris kezdenek?

jún. 7. 09:35
 9/12 A kérdező kommentje:

"Új kártya, esetleg másik üzletben, ha nem jó és nem oldják meg, akkor panaszt kell tenni. Utána NMHH."


Mármint a hatóság előtt még tegyek panaszt emailben a Vodafone központnak? Hátha azok nem szarnak le?

jún. 7. 09:36
 10/12 anonim ***** válasza:
Ez a hivatalos útja.
jún. 7. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!