Miért veszik meg az emberek a legrágább csúcstelefonokat?
Bár egyik sem csúcstelefon, nekem az első "komolyabb és drágább" telefonom az első szériás iPhone SE volt 2016-ban, azt anno a megjelenés utáni hónapban vettem 150k-ért. Előtte mindig olyan 50-75k körül vettem telefonokat, viszont 2 évnél tovább egyiket sem tudtam használni, mert iszonyat lassúak lettek, illetve szoftveres támogatásuk sem tartott sokáig. Kicsit ott az Androidból kiábrándultam és remélve azt, hogy az SE-vel ki tudom húzni 3-4 évig, akkor már megérte. Nos kereken 4 évig volt meg az a telefon, de csak azért adtam el, mert 16Gb-os modell volt és a tárhely már nem volt elég.
2020-ban egy második generációs iPhone SE-re cseréltem, a 64Gb-os modellre. Pont holnap fogok venni egy iPhone 15-öt, szintén 4 évvel a jelenlegi telefonom vásárlása után, de ezt is csak azért, mert így éri meg a legjobban. Anyum testvérének kell telefont cserélni, így ő megkapja ezt az SE-t egy akkucsere után, én meg váltok 15-re, mellyel ismét 4 évre tervezek.
Az olcsó/belépő kategóriás telefonnal az a gond, hogy pár év után már használhatatlanul lassúak, illetve keveset is érnek. Az újkorában komoly teljesítményű és tudású telefonoknak viszont hosszú évek után is van értéke, vagy ha az már nem is annyira, még egy családtagnak, akinek nincs nagy igénye, szintén sokáig használható marad.
Nálunk ráadásul 4 ember mobil előfizetése és 3 otthoni szolgáltatás is egy előfizető alá van rendelve a Telekomnál, így 2 évente kb 100-150 ezer készülékkedvezményt is kapunk, így mindig lecserélünk egy telefont, esetenként kettőt, ha úgy adódik.
Nemtom én ennyiért kocsit veszek kb 6 évre..
Vagy tovább...
Kocsit nem igazán veszel ennyiért, egy normális 14-15 éves autó is több, mint egy millió Ft.
Aztán ott a biztosítás, az üzemanyagár, a szervízköltség.
Azt kéne belátni, hogy manapság 300-400 ezer Ft nem pénz annyira, mint jó pár éve. Ez az autóárakon figyelhető meg leginkább...
#32.
Azért a SE vonal elég vacak a sima modellekhez képest, ha elvoltál azzal is évekig akkor a 15-tel számolhat 5-6 évre. Nagyon nem egy kategória.(tapasztalat)
Hagyjad magad...
Vannak autószerelős haverok, az egyiktől három éve vettem egy mazda demiot ami most 25 éves..
A kocsi unixos céges temető volt, az asszonya meg úgy megfőzte benne a motort, hogy az olajkupak megolvadt belülről!!!
A raktáros gyerekkel kicserélték benne az utolsó csavart is és én kilencvenezerért vettem meg tőle!
Azóta csak akksit cseréltem, semmi mást nem kellett és hozza a gyári 8 liter átlagot vegyesbe, pályán meg a 6 litert! Eddig 38 ezret mentem vele 40ezer az éves kgfb 8 ezer az éves súlyadó!
Bp.
Nem kereskedőtől kell kocsit venni!
Az előtte levő is egy daihatsu volt 200 ezerért az 7 évig ment, még most is menne, csak a bölcsőt foltozni kéne meg az üzemanyagcsövet hűtőt újracsövezni plusz küszöbözni.
Mindkét csotrogánnyal elmentem sziciliáig több hétre, egyik se hagyott ott!
Amit neked eladnak 40 ezerért egy ezeréves kocsihoz "vezérműszettet" az a legjobb nagyker áron csak 6 ezer ft... Ezt kellene látnia mindenkinek!
De a benfentesek ebből élnek!
Az európai átlagember meg nem akarja elhinni a kínai oldalakon a filléres árakat, pedig nemsok különbség van a valódi gyártói vagy nagyker árak között!!
Többszázszoros a rablás mindenen!
Czm-329 re is keress rá az volt az első daihatsum azt sajna megtörtem mert csuszik nincs abs meg még a szivató is manuális 😂 fél éve nézegettem, hogy kikupálták és még gurulgat!
Azzal még az "e85" ös korszakban keverve 400 liter évtizedek óta "porosodó" fűtőolajat is eljártam.. Füstölt , koppanásig ki kellett húzni a szivatóját, de akkor is féláron "tankoltam" az ocsobbikból..
Amíg be nem szántották azt is...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!