Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone össze-vissza számláz...

Vodafone össze-vissza számláz és van hogy plusz számlát küldenek? Rendszerhiba?

Figyelt kérdés

Nem én vagyok az első, aki ilyennel fordul segítség felé.


A lényeg:


Össze-vissza kapom a számlákat. Sokszor duplán számláznak, vagy van hogy nem tudnak nekem számlát generálni. Azt a "választ" kaptam, hogy ez rendszerhiba.


Na most! Édesanyám 15 éve Vodafonos. Neki minden hónapban időben jön EGY számla.


Viszont nem csak nekem van ezzel problémám, hanem egy anyuka is ezzel a panasszal fordult egy online Facebook csoportban segítségért. (Nem emlékszem sajnos melyik, pedig fontos lenne.) A fiatal srác kb velem egykorú, huszonéves korosztály.


Mit tudok tenni? Mivel állami cég, így nyilván mint kisember nem fognak nekem igazat adni.


A mai napon édesanyám ebben az ügyben felhívta őket, de végül az ügyintéző nem tudott válaszolni és konkrétan rá tette a telefont.


Remélem tud valaki tanácsot adni, aki hasonló cipőben jár.



Köszönöm előre is a segítséget.



2023. márc. 20. 18:29
1 2 3 4
 21/35 anonim ***** válasza:
0%
a narancs az merre van ?
2023. márc. 22. 05:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/35 anonim ***** válasza:
Mi lenne ha felhívnád az ügyfélszolgálatot és kérnél egy számlamagyarázatot? Olyan nincs hogy rád teszik max ha orditasz és káromkodsz.
2023. márc. 22. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/35 A kérdező kommentje:

22. Pedig így történt. Pénzügyi kérdés lett feltéve.



Kértem ki számlakivonator de értelmezhetetlen.

2023. márc. 22. 09:07
 24/35 anonim ***** válasza:

ködös számla

:)

2023. márc. 22. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/35 anonim ***** válasza:

Számlakivonaton a befizetett összegek és a kiállított számlák "egyenlege" látható.

Havi számládon pedig adott számlázási időszak forgalmai, díjai.

Ha gondolod írj privátban és segítek.

2023. márc. 23. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/35 anonim ***** válasza:
70%
Nekünk is pont ugyanilyen problémánk van, többször is telefonáltunk be, azt mondta az ügyintéző, hogy náluk van a kavarodás és addig nem tudnak mit csinálni amíg ezt nem oldották meg, még azt se tudta elmondani a munkatárs, hogy pontosan mennyi a tartozásunk. Nyáron nem küldtek számlákat, összel meg véletlen kiszámláztak egy 100.000Ft-os összeget, amibe belement a havi befizetésünk, és a nő elismerte, hogy ez az ő hibájuk volt, és dolgoznak rajta. Mostanában pedig nekünk is havi 2 számla érkezik mindig, és a különböző helyeken el is térnek számok, pl sms-be email-be és my vodafone-nál is más más összegek jelennek meg. Nem csak te vagy ezzel így, akinek meg nincs ilyen gondja az inkább maradjon csendben, ha nem tud segíteni.
2023. márc. 23. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/35 anonim ***** válasza:
100%
Előtte sem volt iskolapálda, de amióta a UPC-vel összeturmixolták, azóta káosz az egész vodafone. még a csupa kisbetűt sem érdemlik meg.
2023. márc. 23. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/35 A kérdező kommentje:

26. Esetleg megoldódott a probléma?


27. Én szerintem sajnos jövő év előtt lépek innen. Tényleg már a ködbér sem érdekel..

2023. márc. 23. 22:48
 29/35 anonim ***** válasza:
0%
nincsen ködbér
2023. márc. 24. 04:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/35 A kérdező kommentje:
29. Szerződés lejártanelott sajnos van xD
2023. márc. 24. 09:34
1 2 3 4

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!