Vodafone össze-vissza számláz és van hogy plusz számlát küldenek? Rendszerhiba?
Nem én vagyok az első, aki ilyennel fordul segítség felé.
A lényeg:
Össze-vissza kapom a számlákat. Sokszor duplán számláznak, vagy van hogy nem tudnak nekem számlát generálni. Azt a "választ" kaptam, hogy ez rendszerhiba.
Na most! Édesanyám 15 éve Vodafonos. Neki minden hónapban időben jön EGY számla.
Viszont nem csak nekem van ezzel problémám, hanem egy anyuka is ezzel a panasszal fordult egy online Facebook csoportban segítségért. (Nem emlékszem sajnos melyik, pedig fontos lenne.) A fiatal srác kb velem egykorú, huszonéves korosztály.
Mit tudok tenni? Mivel állami cég, így nyilván mint kisember nem fognak nekem igazat adni.
A mai napon édesanyám ebben az ügyben felhívta őket, de végül az ügyintéző nem tudott válaszolni és konkrétan rá tette a telefont.
Remélem tud valaki tanácsot adni, aki hasonló cipőben jár.
Köszönöm előre is a segítséget.
22. Pedig így történt. Pénzügyi kérdés lett feltéve.
Kértem ki számlakivonator de értelmezhetetlen.
Számlakivonaton a befizetett összegek és a kiállított számlák "egyenlege" látható.
Havi számládon pedig adott számlázási időszak forgalmai, díjai.
Ha gondolod írj privátban és segítek.
26. Esetleg megoldódott a probléma?
27. Én szerintem sajnos jövő év előtt lépek innen. Tényleg már a ködbér sem érdekel..
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!