Vodafone össze-vissza számláz és van hogy plusz számlát küldenek? Rendszerhiba?
Nem én vagyok az első, aki ilyennel fordul segítség felé.
A lényeg:
Össze-vissza kapom a számlákat. Sokszor duplán számláznak, vagy van hogy nem tudnak nekem számlát generálni. Azt a "választ" kaptam, hogy ez rendszerhiba.
Na most! Édesanyám 15 éve Vodafonos. Neki minden hónapban időben jön EGY számla.
Viszont nem csak nekem van ezzel problémám, hanem egy anyuka is ezzel a panasszal fordult egy online Facebook csoportban segítségért. (Nem emlékszem sajnos melyik, pedig fontos lenne.) A fiatal srác kb velem egykorú, huszonéves korosztály.
Mit tudok tenni? Mivel állami cég, így nyilván mint kisember nem fognak nekem igazat adni.
A mai napon édesanyám ebben az ügyben felhívta őket, de végül az ügyintéző nem tudott válaszolni és konkrétan rá tette a telefont.
Remélem tud valaki tanácsot adni, aki hasonló cipőben jár.
Köszönöm előre is a segítséget.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
11. Akkor szerencsés vagy.
Nem értem hogy én 4 éve vagyok itt, akkor miért nem tudják megoldani? Más időben kap mindent és normálisan. 🤷🏻♀️
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
kulonben sokat segíthet az, ha például megfelelő fórumokra feltöltöd a hibás számlát kitakarva a neved és személyes adataidat.. Lehet hogy valaki rájön mit is kell mondani panaszként az ügzfeélszolgálatnak.
Különben full normalisak, egyszer dolgoztunk egy helyen (1 évet) ahol sokat lebontott a telefont.. A t és a voda volt ilyen, volt net, de a beszélgetés sokat bontott. Simán 1 évre lenegyedelték a korlátlan díjat arra az évre.. Biztos itt is megoldják ha tud valaki konkrétumot mondani, nem azt hogy minden összevissza
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
" Más időben kap mindent és normálisan. 🤷🏻♀️"
Nem mindenkinek ugyanaz a dátum a számlazárás. A szerződéskötéstől is függ. Mindegy hány éve kapsz számlát.
16. Sosem volt ilyen, az utóbbi időben eléggé érdekes a rendszerük. De mivel "már állami cég", így sajnos minden panasz megy a levesbe. :/
15. Ezen is gondolkodtam, köszi!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!