Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone össze-vissza számláz...

Vodafone össze-vissza számláz és van hogy plusz számlát küldenek? Rendszerhiba?

Figyelt kérdés

Nem én vagyok az első, aki ilyennel fordul segítség felé.


A lényeg:


Össze-vissza kapom a számlákat. Sokszor duplán számláznak, vagy van hogy nem tudnak nekem számlát generálni. Azt a "választ" kaptam, hogy ez rendszerhiba.


Na most! Édesanyám 15 éve Vodafonos. Neki minden hónapban időben jön EGY számla.


Viszont nem csak nekem van ezzel problémám, hanem egy anyuka is ezzel a panasszal fordult egy online Facebook csoportban segítségért. (Nem emlékszem sajnos melyik, pedig fontos lenne.) A fiatal srác kb velem egykorú, huszonéves korosztály.


Mit tudok tenni? Mivel állami cég, így nyilván mint kisember nem fognak nekem igazat adni.


A mai napon édesanyám ebben az ügyben felhívta őket, de végül az ügyintéző nem tudott válaszolni és konkrétan rá tette a telefont.


Remélem tud valaki tanácsot adni, aki hasonló cipőben jár.



Köszönöm előre is a segítséget.



2023. márc. 20. 18:29
1 2 3 4
 11/35 anonim ***** válasza:
Nekem is jól számláz immáron 10+ éve. Egyszer volt a számlán egy tétel hogy gépjármű mosás. Ezen kiakadtam mert milyen rendszerhiba az hogy automosast számláznak , ilyen tételnek az egész rendszerben nem kellene hogy legyen. azt meg reklamáltam, de más nem volt
2023. márc. 21. 06:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/35 A kérdező kommentje:

11. Akkor szerencsés vagy.



Nem értem hogy én 4 éve vagyok itt, akkor miért nem tudják megoldani? Más időben kap mindent és normálisan. 🤷🏻‍♀️

2023. márc. 21. 06:59
 13/35 anonim ***** válasza:
57%
12: nem tudom, biztos valami speciális fejlesztőcsapat speciális szoftvert írt azért, hogy téged idegesítsenek. Mert ugye gondolom tudod, hogy komoly munka annak a kifejlesztése, hogy egy havi rendszerességgel működő algoritmus ami a számlákat generálja módosítva legyen egyes felhasználók véletlenszerű inzultálására.
2023. márc. 21. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/35 A kérdező kommentje:
13. Nem csak nálam van probléma, mint írtam..
2023. márc. 21. 07:11
 15/35 anonim ***** válasza:

kulonben sokat segíthet az, ha például megfelelő fórumokra feltöltöd a hibás számlát kitakarva a neved és személyes adataidat.. Lehet hogy valaki rájön mit is kell mondani panaszként az ügzfeélszolgálatnak.


Különben full normalisak, egyszer dolgoztunk egy helyen (1 évet) ahol sokat lebontott a telefont.. A t és a voda volt ilyen, volt net, de a beszélgetés sokat bontott. Simán 1 évre lenegyedelték a korlátlan díjat arra az évre.. Biztos itt is megoldják ha tud valaki konkrétumot mondani, nem azt hogy minden összevissza

2023. márc. 21. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/35 anonim ***** válasza:

" Más időben kap mindent és normálisan. 🤷🏻‍♀️"

Nem mindenkinek ugyanaz a dátum a számlazárás. A szerződéskötéstől is függ. Mindegy hány éve kapsz számlát.

2023. márc. 21. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/35 A kérdező kommentje:

16. Sosem volt ilyen, az utóbbi időben eléggé érdekes a rendszerük. De mivel "már állami cég", így sajnos minden panasz megy a levesbe. :/



15. Ezen is gondolkodtam, köszi!

2023. márc. 21. 07:49
 18/35 anonim ***** válasza:
melyik állam ?
2023. márc. 21. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/35 A kérdező kommentje:
18. A Magyar Állam vásárolta meg a Vodafone-t. Vagy félre lennék tájékozódva?
2023. márc. 21. 21:43
 20/35 A kérdező kommentje:
Mármint az itteni került magyar, állami kézbe. Így értem.
2023. márc. 21. 21:44
1 2 3 4

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!