Hogyan kell garanciát érvényesíteni Xiaominál?
Figyelt kérdés
Előre leszögezném, hogy nem értek a témához, szóval lehetőleg részletesen írjatok, hogy mit hogyan kell, köszi. Xiaomi Redmi Note 11 most vettem és a Jack csatlakozó nem működik rajta. Hogy kell garanciáztatni? Hova kell küldeni? Van-e lehetőség készülékcserét kérni, hisz ha javítják, szétszedik a telefont, nem lesz már olyan mint az új, elrontanak valami mást, stb.2022. dec. 6. 18:57
11/16 anonim válasza:
Számla nélkül? :) Sehogy.
Az, hogy a telefon azt írja, hogy garanciás, meg az eladó mit mondott, lényegtelen. Számla nélkül el fognak hajtani.
12/16 anonim válasza:
"De, le tudom kérdezni. Nov. 11-én vették és van rá garancia. Csak hogy kell érvényesíteni?"
A vásárlás helyén kell jelezni a problémát.
13/16 A kérdező kommentje:
Csak kosz volt benne, nem tudom hogy lehet pár hét alatt bekoszolni, de sikerült, fogpiszkálóval kipiszkáltam és most jó.
2022. dec. 6. 21:39
14/16 anonim válasza:
garancia ezért van, már meg is van javítva.
15/16 anonim válasza:
fogod a számlát, a garancia papírt, a mobilt és a vásárlás helyére vagy a kijelőlt márka szervizbe viszed,
ott átadod mindet az emberkének, és megmondod:
ha holnap 10 óráig nincsen kész rájuk boritod az asztalt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!