Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha neten vettem a telefonomat,...

Ha neten vettem a telefonomat, hol érvényesíthetem a garanciát?

Figyelt kérdés
Szeptemberben vettem a telefonomat egy webáruházban, és most javításta szorul. Fel kell vennem a kapcsolatot a webáruházzal, vagy bevihetem a telefont egy kőzeli márkaszervizbe?

2020. febr. 20. 04:50
 1/6 A kérdező kommentje:
*közeli, félreütöttem
2020. febr. 20. 04:51
 2/6 anonim ***** válasza:
73%
Elsőnek vedd fel a kapcsolatot
2020. febr. 20. 05:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Arról függ ki adta a garanciát. Ha gyári garanciás akkor márkaszerviz, ha nem akkor áruház. De a garanciapapíron rajta van.
2020. febr. 20. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

"Fel kell vennem a kapcsolatot a webáruházzal, "

A szavatossági igényt haladéktalanul jelezned kell a fogyasztóvédelmi törvény szerint. A legegyszerűbb kikeresni a webáruház telefonszámát, és felolvasni nekik azt a kérdést, amit ide írtál nekünk.

2020. febr. 20. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszokat!


Gyári garanciás, extra garanciát nem kértem rá. Márkaszervíz van a közelben, a webáruház központja viszont az ország másik felén van, de akkor mindenképpen felhívom őket is. Jó lenne, ha itt is el lehetne intézni.

2020. febr. 20. 07:51
 6/6 A kérdező kommentje:
Végül a legközelebbi márkaszervizbe kellett bevinnem. Nagyon gyorsan megcsinálták a telefont, minden rendben zajlott.
2020. febr. 25. 11:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!