Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Másfél éve az Áruk Háza cégen...

Stampi János kérdése:

Másfél éve az Áruk Háza cégen keresztül vásároltam egy Garett okosórát. Az óra meghibásodott. A garanciát hogyan tudom érvényesíteni. Hova vihetem szervizbe?

Figyelt kérdés

2020. dec. 29. 08:32
 1/4 anonim ***** válasza:
Kérdezd meg ügyfélszolgálatukat, vagy ha megszűntek, a jogutódot, vagy keress rá hogy van -e nálunk hivatalos márkaképviselete az óra gyártójának.
2020. dec. 29. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

a garanciapapíron rajta vannak a hivatalos szervizek ahova viheted.

keress egy hozzád közelik és vidd el.

2020. dec. 29. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Az Áruk Háza csomagküldő cég megszűnt. A régi telefonszámukon már nincs szolgáltatás. A garancialapon csak egy lengyelországi, kielcei cím van. Telefonszám sincs, de mit is érnék vele.

Ettől a gyártótól okosórát tucatnyi cég árul, 24 hónapos garanciát adnak rá, csak hova lehet menni, ha elromlik?

2020. dec. 30. 18:46
 4/4 anonim ***** válasza:

hát ez itt a bibi...

a gyátó ad 1 évet és a magyar törvények még 1-et.

a második évet a magyar törvények elepján a boltnak kellene biztosítania... ami megszűnt.

2020. dec. 30. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!