Stampi János kérdése:
Másfél éve az Áruk Háza cégen keresztül vásároltam egy Garett okosórát. Az óra meghibásodott. A garanciát hogyan tudom érvényesíteni. Hova vihetem szervizbe?
Figyelt kérdés
2020. dec. 29. 08:32
1/4 anonim válasza:
Kérdezd meg ügyfélszolgálatukat, vagy ha megszűntek, a jogutódot, vagy keress rá hogy van -e nálunk hivatalos márkaképviselete az óra gyártójának.
2/4 anonim válasza:
a garanciapapíron rajta vannak a hivatalos szervizek ahova viheted.
keress egy hozzád közelik és vidd el.
3/4 A kérdező kommentje:
Az Áruk Háza csomagküldő cég megszűnt. A régi telefonszámukon már nincs szolgáltatás. A garancialapon csak egy lengyelországi, kielcei cím van. Telefonszám sincs, de mit is érnék vele.
Ettől a gyártótól okosórát tucatnyi cég árul, 24 hónapos garanciát adnak rá, csak hova lehet menni, ha elromlik?
2020. dec. 30. 18:46
4/4 anonim válasza:
hát ez itt a bibi...
a gyátó ad 1 évet és a magyar törvények még 1-et.
a második évet a magyar törvények elepján a boltnak kellene biztosítania... ami megszűnt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!