A Yettel visszamondta a rendelésemet, valakivel volt hasonló?
Figyelt kérdés
Sziasztok, szerettem volna szolgáltatót váltani és a yettelre esett a választásom. A szolgáltatás mellett egy készüléket is rendeltem, ám a mai nap (rendeléstől számítva 2 nap) érkezett egy email, hogy lemondását feldolgoztuk. Ezután megtekintettem a rendelésem státuszát és az állt ott, hogy rendelés törölvr (yettel által). Bármi féle megkeresés nélkül. Az ügyfélszolgálaton pedig azt a választ kaptam, hogy nem tudják az okát, utánna járnak és 72 órán belül jelentkeznek. Valakinek volt hasonló tapasztalata esetleg és tudja mi lehet az oka a szituációnak?2022. okt. 3. 17:28
1/11 anonim válasza:
Lehet, hogy nincs olyan készülék, és belátható időn belül nem is tudják beszerezni.
2/11 A kérdező kommentje:
Szia, raktáron volt, direkt ellenőriztem,illetve eléggé friss típusról van szó.
2022. okt. 3. 17:42
3/11 anonim válasza:
Csak nem iPhone 14 pro vagy iPhone 14 pro max?
4/11 A kérdező kommentje:
Igen, csak nem szerettem volna feltűntetni, mivel azon csámcsognának az emberek a válaszadás helyett.
2022. okt. 3. 17:59
5/11 anonim válasza:
Szia kérdező! 3-as voltam! Az iPhone 14 pro vagy iPhone 14 pro max telefonokból világszerte készlet hiány alakult ki. A magyarországi apple is csak október 5. után szállít. És a többi mobil szolgálató meg csak Október 7.-től leg hamarább. És még ezek a dátumok sem tuti biztosak. Hogy akkor honnan az infó? Az Apple Magyarország hírleveléből. Tehát a Yettel valószínűleg az online webshopjában tévesen jeleníthette meg hogy készleten van. Mert szinte biztos hogy a Yettelnél sincs készleten. Próbáld meg egy hét múlva le adni.
6/11 A kérdező kommentje:
Értem, köszönöm.
2022. okt. 3. 18:31
8/11 anonim válasza:
9/11 A kérdező kommentje:
Szia, azóta én is beleástam magam, de ez a 14 pro, illetve a 14 pro max modellekre vonatkozik. Amilyen linkeket küldtél azok sajnos az alap 14-es modellek. Viszont köszönöm, hogy szántál rá időt és utánna kerestél.
2022. okt. 3. 19:08
10/11 anonim válasza:
Szia kérdező! 3-as és 5-ös voltam. Most az Apple.com-tól azt a választ kaptam hogy 2022 október 7.-től szállítanak az adott készülékekből. Tehát akkor a Yettelnél is csak október 7.-e után. Egyébként néztem az én mobil szolgálatómat, ott is készlet hiányos az adott típusok. Azért írtam korábban, hogy próbálkozz egy héttel később. Egyébként tavaly 2021-ben az iPhone 13 esetén is volt ilyen és ott is pont a pro és pro max esetén.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!