A yettel próbál lehúzni rólam körülbelül 70 ezer forintot, de olyan okot ad rá ami nem valós. Írtam panaszt, és várom tőlük az e-mailt. Érdekelne történt e már valakivel ilyen?
Tényleg tőlük jött??? Megnézted a részletes feladói információt...?????
Ahogy az előző is írta, valszeg valami 12345@nowhere.com vagy hasonló álcímről küldték csalók.
Hová címezted a panaszt????
Mi volt a feladó címe?
Ne kattints a "befizetési" linkre! Valószínűleg klón-honlapra vezet, nem az ő honlapjukra és az ADATAID MEGSZERZÉSE és azzal való VISSZAÉLÉS a cél.
Egyébként menj be személyesen tisztázni hogy "mi ez az egész" és azonnal kiderül...
Mondjuk az információk tényleg hiányoznak, nevezetesen, hogy milyen követelés és mi ennek az alapja.
Addig is (ha nem ért hozzá miképp lehet kideríteni) a csaló leveleket, egyetlenegy, a levélben szereplő linkre se kattintson és menjen be személyesen az ügyfélszolgálatra.
D ehát ott van a HÁROM ÉVES cikk, hogy csalás az egész...
Csak be kellett volna írni a gugliba, hogy yettel + e-mail + követelés
9# lehet tévedek, de mintha 3 éve még nem volt yettel,
telefonos ügyfélszolgálat, számla egyeztetés, felhivtad már?
ők látnak bele miért tartozol.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!