A yettel próbál lehúzni rólam körülbelül 70 ezer forintot, de olyan okot ad rá ami nem valós. Írtam panaszt, és várom tőlük az e-mailt. Érdekelne történt e már valakivel ilyen?
Nekem még telenorosként volt hasonló, 2015-ben.
2500 Ft-os mobilvásárlási keret mellett kiszámláztak egy 40.000 Ft-os mobilvásárlást, miszerint vonatjegyeket vettem (akkor még lehetett) állítólag 10.000 ft körüli darabáron ( ami szintén lehetetlen volt, mert a MÁV csak 7.500 Ft-ig engedte a mobilszámlával történő fizetést)
Természetesen nem vették figyelembe a panaszomat, illetve elutasították, majd le is tiltották az előfizetésem a készülékkel együtt.
azt gondolhatod, hogy mindenféle linkre nem kattintok.
nem szeretnék begyűjteni egy 70.000-es nem jogos csekket.
13: te tényleg azt hiszed, hogy a szolgáltatód weboldalára való kattintással lehet begyűjteni a csekkeket...?
Anyám...! :-D
Beidézem a lényeget a paranoiások számára: A telenor-t értelemszerűen ki lehet cserélni YETTEL-re:
"A Telenor tippjei a csalások felismeréséhez, elkerüléséhez:
Ha bármely szolgáltatótól e-mailben érkezik fizetési felszólítás, adatbekérő – akár szokásos, akár szokatlannak tűnő kérés – az alábbiakat mindenképpen érdemes ellenőrizni:
Ki a levél feladója? Ha a feladó ismeretlen, az gyanús! Ugyanakkor elmondható, hogy az e-mail feladója könnyen hamisítható: a valódinak tűnő feladó még nem garancia a levél hitelességére.
Ki a levél címzettje? Ha nem a mi e-mail címünk szerepel a címzett mezőben, az azt jelentheti, tömeges e-mail kiküldésről van szó, ami szintén gyanúra ad okot.
Milyen weboldalra mutat a levélben szereplő link/gomb? Ha egy link a szolgáltató oldalára jutást ígéri, érdemes ellenőrizni, hogy valóban az nyílik-e meg, és megnézni az URL-címet a böngésző címsorában. Ha a weboldal látszólag hasonlít is a szolgáltató honlapjára, de a cím eltér a valóditól, átverésről van szó. A csalók legfrissebb módszere, hogy a hamis URL címekbe beépítik a vállalat nevét, akinek a nevében a hamis felszólítást küldték, így még nehezebb felismerni a csaló weboldalt.
A valódi számlaértesítőben és a fizetési felszólításokban szerepel valamilyen, ügyfelenként egyedi számlázási azonosító szám. Ezt a számot nem mindenki ismeri fejből, de érdemes venni a fáradságot az ellenőrzésére – a csalók ugyanis ezt az azonosítót nagy valószínűséggel nem ismerik, így nem a helyes szám szerepel a felszólításban, azaz átverésről van szó.
E-mailben kérnek be személyes vagy bankkártya-adatokat: ilyet egy vállalat sem kér, garantáltan csalásról van szó."
14# tévedsz, nem a szolgáltatóm.
a virágot ne felejtsd emlegetett szülődnek, hamarosan itt a Napja.
:)
#17: és még az anyázást is a másodfiókjából dobta ide..
Nevetséges!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!