Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone-nál nem tudom megcsin...

Vodafone-nál nem tudom megcsinálni az adategyeztetést, pedig már ez a sokadik. Másnál is van probléma vele?

Figyelt kérdés

Ezer éve használom a kártyát, a férjem nevén volt tavalyig, aztán az adategyeztetésnél az én nevemre írattam át, nem is volt semmi gond, kaptam róla postán szerződést, hogy átírták a nevemre. Most meg hetek óta nem tudok adategyeztetni semmilyen böngészőben, mert azt írja, "Észrevettük, hogy ez a feltöltőkártyás SIM nem a te neveden van. Ahhoz, hogy a te tulajdonodba kerüljön, először jelentkezz be/regisztrálj, hogy elkezdhessük az elidegenítési folyamatot."

De ha az adataimra megyek, teljesen világosan látszik, hogy bizony az én nevemen van. Amikor meg végigmegyek a folyamaton, kiírja, hogy váratlan hiba történt. Fb-n nem tudnak segíteni, e-mailt is írtam nekik, de 2 hete csesznek válaszolni. Legszívesebben hagynám a fenébe az egészet, de van rajta vagy 5000 Ft, annyit nem dobnék ki, ha nem muszáj.



2021. dec. 26. 05:53
1 2
 11/19 A kérdező kommentje:
Na, egyre jobb. A férjem nevén lévő kártyákra is ezt írja. Az 5-ből 4 kártyát kellene heteken belül adategyeztetni. Most lett elegem a Vodából.
2021. dec. 26. 12:37
 12/19 anonim ***** válasza:
49%

"akkor nem fogják nekem visszautalni sem a pénzt."

Az nem ugyanaz mint az adategyeztetés.

Az adategyeztetés a szolgáltatónál nyilvántartott adatok összevezése a BM adatbázisával.

A megszüntetés és kifizetés ezt nem érinti.

Egyébként 3500 forint a díja a személyiadat és lakcímnyilvántartás adatszolgáltatásnak, lekéred, és megnézed mi van benne pontosan.

[link]

Ugyanis előfordul, hogy amiről te azt gondolod, hogy a megfelelő személyi adatokat tartják nyilván, az elírás miatt akár szerepelhet hibásan a nyilvántartásban.

És ezen nem segít ha csak ábrándozol.

A szolgáltató nem tehet róla, ha az adataid nem egyeznek, és náluk a te általad helyesnek megadott adatok szerepelnek. Ők is csak lekérdezik egy szoftveres lekérdezéssel, hogy ez amit megadsz, az passzol-e a nyilvántartással. Tovább ók sem látnak.

És ez fennálhat akkor is, ha új simet kérsz.

2021. dec. 26. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
43%
Csinálja a férjed, jobban jártok mind
2021. dec. 26. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 A kérdező kommentje:

"Vili te nagyon hülye", volt ez a mondás. Rád is illik. A férjem összes hivatalos dolgát én intézem, mint ahogy megcsináltam már az elmúlt jópár évben elég sok adóbevallást, a lakásfelújítási támogatáshoz a család összes tagjának én töltöttem ki minden papírt és lett hiánytalan utalás, amiért mások elég szép pénzt elkérnek. Szóval nem kell ez a "te csak egy nő vagy, nem értesz hozzá" duma.

A prohardveren valószínűleg csak férfiak vannak, mégis egy rakásnak előjött ugyanez a probléma, lehet olvasgatni, ha érdekel:

[link]

Hímsoviniszta f...

2021. dec. 26. 13:19
 15/19 anonim ***** válasza:
0%
Ha rajtad múlik nektek csak játék telefonotok lesz 🙆‍♂️
2021. dec. 26. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim válasza:
100%
Nyugi, nem nálad van a hiba, nekem azt mondták az üzletben, hogy dolgoznak az ügyön, semmi köze az elidegenítésnek az üzenethez, tehát ha más jellegű a hiba, akkor is ezt írja ki. December elején álltak át valami új rendszerre, valószínűleg ez okozza. Sokan anyáznak mostanság miattuk. Ez van.
2021. dec. 26. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
A családban két vodafone-os sim kártyának az adategyeztetési határideje ma jár le.(2021. dec.31.) Napok óta próbálkozunk az online adategyeztetéssel, de már ott kezdődik a gond, hogy az adategyeztetéshez szükséges sms kód sem érkezik meg a telefonokra. Nem jelenik meg semmilyen hibaüzenet sem. Nem történik semmi. Sem gépen, sem okostelefonon nem megy az adategyeztetés. Azt hiszem, betelefonálás lesz ebből. A 1270-et kell hívni, legalábbis ezt jelölték meg a honlapon. Pár éve telefonon egyeztettem adatokat, kb. másfél óra alatt vették fel akkor, mármint nem az adatokat, csak a telefont. (Nem hazudok, nem túlzok, inkább kevesebbet írtam.) Ez azért kicsit visszatart engem. Ezek szerint most a problémát az új rendszer okozhatja??? Merem remélni, hogy a kártyákat nem szüntetik meg, ha ez így van. Később beszámolok, mi történt.
2021. dec. 31. 04:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
64%
Megint itt vagyok, az előző hozzászóló. Huszonöt percbe telt ezúttal a két kártya adategyeztetése a telefonhívás elindításától számítva. Kb. húsz perc után válaszoltak a hívásra, utána símán ment minden. Amennyiben valóban rendszerhiba van, javaslom tehát a telefonos adategyeztetést,(1270) és ha úgy nem sikerül emiatt az említett névátírás miatt, akkor sajnos lehet, h személyesen be kell menni egy vodafone ügyfélszolgálatra tisztázni a dolgot. De szerintem telefonon keresztül menni fog. Remélem. Azt elfelejtettem írni előzőleg, h az app-ba nem tudtam, ill. nem tudok belépni napok óta, tehát nálam az onnan történő egyeztetés sem jöhetett volna szóba, nem csak a honlapról indított akcióm nem működött. Mindenkinek sok szerencsét, sok türelmet a vodafone-hoz, és BUÉK!
2022. jan. 1. 05:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim válasza:

Még most is azt írja ki, hogy "Ups valami hiba történt."

Regisztrálnod kell magad és a számod az online belépéshez és megadni a számod és akkor tudod adategyeztetni.

Ezzel a gusztustalan módon akarnak rávenni arra, hogy regisztrálj online. Utána meg visszaélnek az adataiddal, ilyen világ van ;)

febr. 29. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!