Adategyeztetési probléma?
Van ez az évenkénti adategyeztetés és tavaly meg előtte simán sikerült neten keresztül, most viszont nem fogadja el a címemet, azt írja ki, hogy nem létezik ilyen cím a rendszerben a vicc az, hogy 2 mobilom van nyilván ugyanazzal a címmel és az egyikkel simán sikerült a másikkal nem.
Már 2x hívtam is őket, felvették az adatokat és mondták, hogyha 72 órán belül nem kapok visszaigazoló sms-t akkor hívjam őket és újra meg kell csinálni. Na most már harmadszor kéne visszahívnom őket mert most sem kaptam meg az sms-t, már faxom kivan...
Járt már így valaki, mit lehet csinálni ilyenkor?
Illetve a címem egy falu szőlőhegye ahol helyrajzi szám van házszám helyett, gondolom ezért szarakszik.
Esetleg ha van itt valaki, akinek ugyanilyen a címe és tudja, hogy kéne beírni a címet, hogy elfogadja a rendszer azt megköszönném.
Hiszen azt csináltam már 2x is hívtam őket, most kéne harmadszor. Nem kapok sms-t utána...
Ez a problémám, olvasd el a kérdés alatti részt!
2. nal mit mondtak?
hat hivod 3.djara is oket...
biztos azt akarjak szemelyesen menj be elokeszitettek beked valami meglepit...
Negyedik hívásra az ügyintéző azt mondta, hogy küld a központnak egy hibaüzenetet és ha kiderítették mi a gond akkor ő fog visszahívni engem.
Ez már 2 napja volt, azóta nem hívtak, most azt várom...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!