Vodafone-nál nem tudom megcsinálni az adategyeztetést, pedig már ez a sokadik. Másnál is van probléma vele?
Ezer éve használom a kártyát, a férjem nevén volt tavalyig, aztán az adategyeztetésnél az én nevemre írattam át, nem is volt semmi gond, kaptam róla postán szerződést, hogy átírták a nevemre. Most meg hetek óta nem tudok adategyeztetni semmilyen böngészőben, mert azt írja, "Észrevettük, hogy ez a feltöltőkártyás SIM nem a te neveden van. Ahhoz, hogy a te tulajdonodba kerüljön, először jelentkezz be/regisztrálj, hogy elkezdhessük az elidegenítési folyamatot."
De ha az adataimra megyek, teljesen világosan látszik, hogy bizony az én nevemen van. Amikor meg végigmegyek a folyamaton, kiírja, hogy váratlan hiba történt. Fb-n nem tudnak segíteni, e-mailt is írtam nekik, de 2 hete csesznek válaszolni. Legszívesebben hagynám a fenébe az egészet, de van rajta vagy 5000 Ft, annyit nem dobnék ki, ha nem muszáj.
Baszki ti még karácsonykor is seggfejek vagytok? Ha nem tudtok segíteni a kérdezőnek, akkor mi késztet titeket mégis írásra? Ennyire unatkoztok?
Én egyébként tavaly jártam hasonlóan, telefonon nagy nehezen elértem őket és természetesen ugyanaz lett a végeredmény, hiszen ugyanazt a folyamatot viszi végig a vonal másik végén az ügyfélszolgálatos. Én dobtam a simen egyet, szerintem így akarnak leszoktatni minket a prepaid kártyákról. Meg lehet nézni a voda fb oldalán, mennyi panasz van rájuk mostanában.
Jobbat mondok:
Vodafone boltban nem lehet telefon számlát befizetni. Arról nem is beszélve, annyira le vannak korlátozva hozzáférés ügyileg(állításuk szerint) hogy az égvilágon semmiben nem tudnak segíteni. Magyarul ott vannak, de minek? Csak eladnak.
Én holnap megyek be adat egyeztetni vodába személyesen .
Mert a Vodafone app már mutatta hogy adat egyeztetés szükséges.
"de van rajta vagy 5000 Ft, annyit nem dobnék ki, ha nem muszáj."
Semmi jelentősége. Ha megszünteted, visszekérheted az egyenleg összeget és meg van oldva. Aztán azzal a lendülettel kérsz egy másik kártyát, és feltöltöd vele.
Az a probléma, hogy az operátor nem lát bele a BM adatbázisba. ÉS ha valami az átírásnál rosszul lett rögzítve, akkor azt nem tudja befolyásolni.
Egy megszüntetés + új SIM megoldja ezt. Csak szintén figyelmesen ellenőrizd az adataid megadását.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!