Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone-nál nem tudom megcsin...

Vodafone-nál nem tudom megcsinálni az adategyeztetést, pedig már ez a sokadik. Másnál is van probléma vele?

Figyelt kérdés

Ezer éve használom a kártyát, a férjem nevén volt tavalyig, aztán az adategyeztetésnél az én nevemre írattam át, nem is volt semmi gond, kaptam róla postán szerződést, hogy átírták a nevemre. Most meg hetek óta nem tudok adategyeztetni semmilyen böngészőben, mert azt írja, "Észrevettük, hogy ez a feltöltőkártyás SIM nem a te neveden van. Ahhoz, hogy a te tulajdonodba kerüljön, először jelentkezz be/regisztrálj, hogy elkezdhessük az elidegenítési folyamatot."

De ha az adataimra megyek, teljesen világosan látszik, hogy bizony az én nevemen van. Amikor meg végigmegyek a folyamaton, kiírja, hogy váratlan hiba történt. Fb-n nem tudnak segíteni, e-mailt is írtam nekik, de 2 hete csesznek válaszolni. Legszívesebben hagynám a fenébe az egészet, de van rajta vagy 5000 Ft, annyit nem dobnék ki, ha nem muszáj.



2021. dec. 26. 05:53
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
18%
2 het alatt befaradhattal volna egy Voda boltba, ott segitenek
2021. dec. 26. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:
Folyamatosan 20 m-es sorok állnak a szaros Voda előtt. A mai világban, amikor minden elintézhető online, ez nevetséges. De ha nem tudsz segíteni, akkor felesleges volt koptatni a billentyűzetet.
2021. dec. 26. 07:25
 3/19 anonim ***** válasza:
18%
Vannak olyanok akiknek meg ez is nagy falat, meg 70eves oreganyam is megcsinalta.
2021. dec. 26. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
26%
Hívd fel őket!
2021. dec. 26. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 A kérdező kommentje:
Nagyon okos vagy 3-as. Van 5 sim kártya a családban hosszú évek óta. Soha semmi gondom nem volt az adategyeztetéssel. Biztos én vagyok a h.lye.
2021. dec. 26. 07:44
 6/19 anonim válasza:
47%

Baszki ti még karácsonykor is seggfejek vagytok? Ha nem tudtok segíteni a kérdezőnek, akkor mi késztet titeket mégis írásra? Ennyire unatkoztok?

Én egyébként tavaly jártam hasonlóan, telefonon nagy nehezen elértem őket és természetesen ugyanaz lett a végeredmény, hiszen ugyanazt a folyamatot viszi végig a vonal másik végén az ügyfélszolgálatos. Én dobtam a simen egyet, szerintem így akarnak leszoktatni minket a prepaid kártyákról. Meg lehet nézni a voda fb oldalán, mennyi panasz van rájuk mostanában.

2021. dec. 26. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim válasza:
77%

Jobbat mondok:

Vodafone boltban nem lehet telefon számlát befizetni. Arról nem is beszélve, annyira le vannak korlátozva hozzáférés ügyileg(állításuk szerint) hogy az égvilágon semmiben nem tudnak segíteni. Magyarul ott vannak, de minek? Csak eladnak.

2021. dec. 26. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
47%

Én holnap megyek be adat egyeztetni vodába személyesen .

Mert a Vodafone app már mutatta hogy adat egyeztetés szükséges.

2021. dec. 26. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:

"de van rajta vagy 5000 Ft, annyit nem dobnék ki, ha nem muszáj."

Semmi jelentősége. Ha megszünteted, visszekérheted az egyenleg összeget és meg van oldva. Aztán azzal a lendülettel kérsz egy másik kártyát, és feltöltöd vele.

Az a probléma, hogy az operátor nem lát bele a BM adatbázisba. ÉS ha valami az átírásnál rosszul lett rögzítve, akkor azt nem tudja befolyásolni.

Egy megszüntetés + új SIM megoldja ezt. Csak szintén figyelmesen ellenőrizd az adataid megadását.

2021. dec. 26. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 A kérdező kommentje:
Ha nem stimmelnek az adatok(de ahogy írtam, minden adatom rendben van a felhasználói fiókban, látom), akkor nem fogják nekem visszautalni sem a pénzt.
2021. dec. 26. 11:33
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!