Flottába lépés esetén szerintetek ki a hibás? Én vagy a szolgáltató?
Figyelt kérdés
Eddig Telekomnál voltam, magenta 1-ben.
Ebből váltottam át önkormányzati flottás körbe, ha jól tudom ez is a telekomhoz kapcsolódik - de az ök intézte.
Magenta egyesként járt a
"Korlátlan TV és filmopció (havi) (TESZOR61.20.42)" - nem kértem, de automatikusan bekapcsolták
csak a számlán feltüntették, h 8000 Ft és utána "magenta 1 korlátlan.... - 8000 FT"
Most, hogy átmentem flottába február elején, a februári számlán továbbra is ott volt, hogy Korlátlan TV és filmopció, csak a -8000 maradt le.
Nem kértem, automatikusan járt mert magenta1es voltam, akkor nem lenne logikus, hogy ha már nem vagyok magentás, akk nem jár?
2020. ápr. 14. 19:06
1/2 anonim válasza:
Ha jól látom, a korlátlan tv és... a magenta1 része, más elöfizetésnek nem része - tehát nem kell külön lemondani, mert nem extra opció - a szolgáltató hibázott. Reklamáld meg.
2/2 anonim válasza:
Nem a törthavi szolgáltatást látod? Nincs mellette, hogy hány nap a hónapból?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!