Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Flottába lépés esetén szerinte...

Flottába lépés esetén szerintetek ki a hibás? Én vagy a szolgáltató?

Figyelt kérdés

Eddig Telekomnál voltam, magenta 1-ben.

Ebből váltottam át önkormányzati flottás körbe, ha jól tudom ez is a telekomhoz kapcsolódik - de az ök intézte.


Magenta egyesként járt a

"Korlátlan TV és filmopció (havi) (TESZOR61.20.42)" - nem kértem, de automatikusan bekapcsolták

csak a számlán feltüntették, h 8000 Ft és utána "magenta 1 korlátlan.... - 8000 FT"

Most, hogy átmentem flottába február elején, a februári számlán továbbra is ott volt, hogy Korlátlan TV és filmopció, csak a -8000 maradt le.


Nem kértem, automatikusan járt mert magenta1es voltam, akkor nem lenne logikus, hogy ha már nem vagyok magentás, akk nem jár?



#fizetés #Telekom #KorlátlanTVésfilmopció(havi) #(TESZOR61.20.42)
2020. ápr. 14. 19:06
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha jól látom, a korlátlan tv és... a magenta1 része, más elöfizetésnek nem része - tehát nem kell külön lemondani, mert nem extra opció - a szolgáltató hibázott. Reklamáld meg.
2020. ápr. 14. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Nem a törthavi szolgáltatást látod? Nincs mellette, hogy hány nap a hónapból?
2020. ápr. 14. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!