Járt már valaki úgy hogy megvett előfizetésre egy drága telefont és a készülék gyári hibás volt és szinte semmit nem tett a szolgáltató?
Még december elején vettem egy Iphone 7 készüléket az előfizetésemhez és hibás készüléket kaptam, visszavittem hogy küldjék szervízbe mert 2év jótállás van rajta, el is vitték de ugyan olyan rossz. Minden héten járok vissza hogy csináljanak valamit, azt mondtam többet nem adom szervízbe mert 3hetet vártam rá elsőre is de semmit nem csináltak vele. Megmondtam adjanak másik készüléket vagy az eddig befizetett összeget kérem vissza de azt mondta az ügyintéző hogy írni kell nekik emailt másképp nem lehet, másfél hete írtam azóta se semmi válasz, írtam emailt a fogyasztóvédelemnek de onnan se kaptam választ.
Így van egy szar telefonom amit havonta fizetek a nagy semmire. Valaki járt már így? Ötletek,tippek hogy mit tegyek? Segítsetek!
Retardáltak kíméljenek! Köszönöm
Első lépést, a panaszt megtetted. Az átfutási ideje azt hiszem jogszabály szerint 30 munkanap, nem szoktak előtte reagálni.
Elismerik amúgy, hogy hibás?
Mert, ha igen és nem tudják a hibát kijalvítani a szakszervízben, akkor kérhetsz cserét.
Magával az előfizetéssel nem tudom mi van, mert elvileg attól még magát a szolgáltatást tudod használni, viszont én úgy írnám meg a panaszt, hogy azt az időszakot írják jóvá.
Egyébként mi a baja, megkérdezhetem?
Ypszilon1980!
Igen, elosmerik a hibát de szerintem fogalmuk sincs róla hogy mi az.
Egyébként a hiba az hogy ha hív valaki akadozva kezd el csörögni a telefon és ha felveszem kb 5 másodpercig hallom a másik felet aztán elmegy minden hang.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!