Tönkrement a garanciális mosógép, kit kell értesítenem?
A kereskedőt, akitől vettem, vagy a jótállási jegyen szereplő szervizt?
Mi a helyzet, ha már nincs meg a doboza? Hogyan oldható meg így a szállítás, hogy ne sérüljön? Szállítási költséget kinek kell fizetnie?
Első körben azt az üzletet akitől vetted - és őket kell megkérdezni hogy hozzájuk kell-e visszavinned vagy egyből a garanciális szervizt kell-e értesíteni.
Ilyenkor sajnos a szállítási költség a tied és neked kell megoldanod hogy sérülés nélkül legyen leszállítva. Vagy ki kell fizetni hogy házhoz jöjjön a szerviz.
Nagy a valószínűsége, hogy az üzletben is azt mondják hívd ki a szervizt, még az is lehetséges - márkától függően - hogy a kiszállási díj sem téged terhel a garancia alatt. De ezt tényleg csak a bolt vagy a márkaszerviz tudja megmondani, hiszen ők ismerik mi a termék és milyen garanciális feltételek vannak mellé.
De ezen a linken találsz egy jó írást, van benne hasznos információ.
Egyes, miért írsz neki hülyeségeket, he?
"6. § (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani."
Forrás: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
"Ilyenkor sajnos a szállítási költség a tied és neked kell megoldanod hogy sérülés nélkül legyen leszállítva. Vagy ki kell fizetni hogy házhoz jöjjön a szerviz."
Ezt nem te írtad?
Viszont a kormányrendeletből egyértelműen kiderül, hogy nem kell szállítania, a szerviz dolga a helyben javítás megoldása, amennyiben ez nem lehetséges, az elszállítás. Legalább ismernéd be, olyan igazi férfi módjára, hogy marhaságot írtál!
" Vagy ki kell fizetni hogy házhoz jöjjön a szerviz."
utána meg ezt írod: "hogy a kiszállási díj sem téged terhel a garancia alatt"
Ne eröltesd inkább! Soha nem kell fizetni a szerelő kiszállásért, ő majd ezt is szépen kiszámlázza a gyártó felé a munkadijával együtt.
Egyébként érdemesebb egyből a márkaszervízt hívni, ne a boltot. A bolt is inzézi a javítást, csak jóval lassabban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!