Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Tönkrement a garanciális...

Tönkrement a garanciális mosógép, kit kell értesítenem?

Figyelt kérdés

A kereskedőt, akitől vettem, vagy a jótállási jegyen szereplő szervizt?


Mi a helyzet, ha már nincs meg a doboza? Hogyan oldható meg így a szállítás, hogy ne sérüljön? Szállítási költséget kinek kell fizetnie?


2021. máj. 18. 00:00
 1/7 anonim ***** válasza:
45%

Első körben azt az üzletet akitől vetted - és őket kell megkérdezni hogy hozzájuk kell-e visszavinned vagy egyből a garanciális szervizt kell-e értesíteni.

Ilyenkor sajnos a szállítási költség a tied és neked kell megoldanod hogy sérülés nélkül legyen leszállítva. Vagy ki kell fizetni hogy házhoz jöjjön a szerviz.

Nagy a valószínűsége, hogy az üzletben is azt mondják hívd ki a szervizt, még az is lehetséges - márkától függően - hogy a kiszállási díj sem téged terhel a garancia alatt. De ezt tényleg csak a bolt vagy a márkaszerviz tudja megmondani, hiszen ők ismerik mi a termék és milyen garanciális feltételek vannak mellé.

De ezen a linken találsz egy jó írást, van benne hasznos információ.

[link]

2021. máj. 18. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
66%

Egyes, miért írsz neki hülyeségeket, he?


"6. § (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani."


Forrás: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

2021. máj. 18. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
14%
#2 Persze, persze. Hülyeség hogy azt írtam neki kérdezze meg a boltot vagy a garanciális szervizt akik illetékesek az ügyben. Aha. TE miért írsz hülyeséget? nem tudod mi a baja a gépnek, nem tudod mit szeretne a kérdező, cseréltetni avgy javíttatni, de muszáj a másikba belekötni.
2021. máj. 18. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
87%

"Ilyenkor sajnos a szállítási költség a tied és neked kell megoldanod hogy sérülés nélkül legyen leszállítva. Vagy ki kell fizetni hogy házhoz jöjjön a szerviz."


Ezt nem te írtad?


Viszont a kormányrendeletből egyértelműen kiderül, hogy nem kell szállítania, a szerviz dolga a helyben javítás megoldása, amennyiben ez nem lehetséges, az elszállítás. Legalább ismernéd be, olyan igazi férfi módjára, hogy marhaságot írtál!

2021. máj. 18. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
0%
#4 HA VISSZAVISZI A BOLTBA, te eccerű! Senki nem fogja neki kifizetni azt a szállítási költséget amikor visszavisz egy terméket a boltba. Ezt kérdezte!
2021. máj. 18. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
49%

" Vagy ki kell fizetni hogy házhoz jöjjön a szerviz."

utána meg ezt írod: "hogy a kiszállási díj sem téged terhel a garancia alatt"


Ne eröltesd inkább! Soha nem kell fizetni a szerelő kiszállásért, ő majd ezt is szépen kiszámlázza a gyártó felé a munkadijával együtt.

Egyébként érdemesebb egyből a márkaszervízt hívni, ne a boltot. A bolt is inzézi a javítást, csak jóval lassabban.

2021. máj. 18. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
69%
De nem kell visszavinnie a boltba, te eccerű, mert nem kötelezi erre a jogszabály, hanem pont hogy a jótállás viselőjét kötelezi arra, hogy helyben javítsa a berendezést. Ugye érted, hogy ez mit jelent?!
2021. máj. 18. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!