Futyok kérdése:
Garanciális készülék javítása esetén a szervíz felszámolhat-e kiszállási díjat, illetve átháríthatja-e a futárszolgálat költségét a készülék tulajdonosára?
Figyelt kérdés
Online pénztárgép garanciális (1 éven belüli) javításáról van szó. Rajtam kívülálló okokból, nekem fel nem róható módon blokkolódott a pénztárgép (nem tudott kommunikálni a NAV serverrel.)
A szervíz kiszállási díjat akar felszámolni, vagy kifizettetni a futárszolgálat díját oda-vissza, vagy szállítsam a szervízbe a pénztárgépet, ha kész menjek érte. Jogos ez? Eselteg tud valaki jogszabályi hivatkozást (akár pro akár kontra)?
2019. jún. 27. 10:18
1/3 anonim válasza:
Garanciális javítás esetén nem. Kötelező éves felülvizsgálat esetén igen.
2/3 anonim válasza:
" Rajtam kívülálló okokból, nekem fel nem róható módon blokkolódott a pénztárgép "
Ez mit jelent pontosan?
3/3 A kérdező kommentje:
A "rajtam kívül álló...." azt jelenti, hogy (talán?) térerő hiányában egy jó ideig nem tudott kommunikálni a nav szerverével (talán küldeni log file-okat?), ezért blokkolt.
2019. jún. 29. 10:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!