Mit tudok tenni elhúzódó garanciális csere esetén?
Sziasztok kedves olvasók!
A problémám az lenne, hogy egy számítástechnikai webshopon rendeltem magánszemélyként egy számítógépalkatrészt, mely másfél hónapja elromlott. Ezt jeleztem feléjük, küldtek az alkatrészért garanciafutárt, ezzel beérkezett hozzájuk a termék január 23.-án.
Azóta különösebb passzoló emaileken kívűl semmit nem tudok a garanciális cserémről.
(A terméket 2019 augusztusban rendeltem, 2 év gyári garanciát írnak rá)
Előző garanciális cserém is totál macera volt ugyanennél a webshopnál, persze a telefont nem veszik fel, és ha igen, akkor is elküldenek, hogy a garanciális ügyintézést emailben jelezzem az adott emailre, ők nem intézik ezt a részt... Arra válaszolni szökőévente szoktak.
Lehet-e tenni valamit, van-e valami előírása a webshopon rendelt dolgok garanciális lefutási idejének, vagy ami kicsit is könnyebb helyzetbe hoz engem?
Hisz most olyan, mintha másfél hónapja kölcsönadtam volna a webshopnak a termékem, ingyen és bérmentve.
Aki tud segíteni, annak előre is köszönöm, illetve azt is, ha valaki ezt legalább végigolvasta.
További szép napot!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!