Megteheti egy bolt hogy Nyíregyházi üzletükben vásárolt termék garanciális ügyintézését csak a Budapesti üzletükben hajlandóak intézni?
Úgy tudom, abban a boltban kötelesek átvenni a terméket garanciális ügyintézésre, ahol vetted. És a leadástól kezdve, amíg vissza nem kapod, semmi mást nem kell tenned, sem postázni, sem hasonlók.
Ha nem veszik át, írj a vásárlók könyvébe.
Át kell venniük
Menj vissza és közöld, hogy addig nem mész el, amíg nem intézik
Ill tehetsz panaszt a központi ügyfélszolgálatukon
Természetesen megteheti egy bolthálózat, hogy csak egy üzletük foglalkozik ilyen ügyekkel.
De ahogy a többiek is írták, ez nem téged, a vásárlót kötelez bármire is, hanem őket, a boltot. Nekik az ott vásárolt terméket vissza kell venniük és majd belső postával elküldik oda ahová kell. Neked nem kell máshová utaznod, csak ha gyorsabb ügyintézést szeretnél.
Inkább a fordított eset szokott előfordulni, amikor valaki Nyíregyházán vesz valamit, de az ország másik részén lakik és nem akarja oda visszavinni a problémás terméket. Akkor mondhatják, hogy abba az üzletbe kell visszavinnie, de ma már ez is ritkább, a nagyobb üzletláncoknál bármelyik üzletükben vásárolt terméket bárhol cserélnek.
Te semmiképpen ne postázz sehogyan terméket. Még a végén ráfogják, hogy a szállítás közben sérült meg. Ragaszkodj ahhoz, hogy az a bolt intézze a garanciális problémát amelyikben te vásároltad. Ha hibásat adtak el neked akkor az nem a te problémád kell legyen a garancián belül, hanem az övék. Persze ez növeli az idejét a javításnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!