Emag -on rendelt telefonomat 2x küldtem vissza garanciális javításra, és használhatatlan állapotban kaptam vissza! Kérhetem a telefon cseréjét, vagy a pénz visszafizetését?
Bármelyiket kérheted, teljes körű visszavásárlás van az elején. Azt hiszem 3 munkanap.
Tudom ez nem vigasz, meg nem is válasz...de én meg a kollégám is rendeltünk 2-2 terméket külön, ő a kettőből csak egyet kapott meg, én meg egyet se. Még olcsóbb se lett , mint amúgy. Most először és utoljára Black Friday-eztem.
Ha jobban megéri a cégnek megjavíttatni, akkor sajnos nem fogja kicserélni.
A nyakukra kell járni. Tavaly én is így jártam egy telefonnal, emailben és telefonon is a nyakukra jártam, megunták és kicserélték a telefont (kétszer küldtem vissza, mert első alkalommal szerintem semmit nem csináltak vele, ugyanaz a hiba ugyanúgy megvolt, aztán hangnemet váltottam, és akkor valahogy korrektebbek lettek. Nem bunkó voltam, vagy ilyesmi, de azért értésükre adtam, hogy van ennek más módja is)
Egyszerű és díjmentes termékvisszaküldés 30 napon belül
visszacsomagolod, jön a futár, persze egy állállási lapot kitöltesz, majd elviszi a futár és smsben vagy emailben jeleznek hogy mizu majd várod a pénzed visszautalását
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!