Jogom van kérni garanciálisan a termék árát?
Gondolok az ilyebekre mint a gruppi,mostonline, getiolcso
Gruppin vettem egy möller multiszerszámszettet abból a flex és a fúró pár nap alatt megadta magát a gyártó hibája miatt, van jogom visszakérni a pénzetem?
Ismerős vett mostolnine ról egy láncfűrészt, elromlott, nemtudták cserélni és visszaküldték neki a pénzt és megtarthatta a gépet.
Csak abban esetben kérhetem a pénzt ha nemtudják cserélni? Mennyi az esély hogy a terméket is megtarthatom?
Köszönöm a segítséget
Gondolod, hogy valaki olyan sok gépet vásárolt, ami aztán garanciaidőben elromlott, hogy tud belőle %-ot számolni?
Ha neten vásárolsz, akkor két héten belül visszaküldheted a terméket, akár elromlott, akár nem tetszik a színe. Ebben az esetben vissza kell küldeni a termék árát.
Ha bármikor a garanciaidőn belül megy tönkre, akkor az eladónak a javíttatás a kötelessége. Ha nem javítható, akkor kell cserélni, vagy a vevő kérésére az árát visszatéríteni.
Az egy igen ritka dolog, hogy bemondásra elhiszik, hogy elromlott a gép. Jellemzőbb, hogy vissza kell küldeni, megvizsgálják, és csak akkor lesz csere vagy pénzvisszafizetés, ha tényleg javíthatatlan. Ha javítható, akkor javítják. De persze, belefuthatsz véletlenszerűen olyan cégbe, amelyik nem költ a javíttatásra, hanem eleve belekalkulálja az üzletmenetbe a cserét vagy visszafizetést.
Nincs.
Az eladónak joga van megvizsgálni az eredeti szerkezetet, és ez alapján dönti el, hogy mi legyen. Cserére vagy az ár visszafizetésére csak akkor van kötelezve, ha nem javítható.
Az egy plusz vállalás a részükről, ha nem kérik vissza a régit, hanem csak küldenek egy újat. De ez nem kötelességük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!