Mit tegyek, ha az IKEA-ban vásárolt termék díját 1 hónap alatt nem kaptam vissza?
Figyelt kérdés
Több, mint 2 hónapja vettem egy kanapét személyesen az IKEA-nál amihez kiszállítást kértem, amit 3 hét alatt 3 időegyeztetett időpontban nem szállítottak ki, ezért elálltam a vásárlástól. Ebbe beleegyeztek, de a pénzem több mint 1 hónapja nem utalták vissza, arra hivatkozva, hogy az általuk szerződött kiszállító cég még nem vitte vissza a terméket. Gondoltam, hogy a békéltető testülethez fordulok, de nem kaptam meg a rögzített hívásokat, amiket több, mint 2 hete kértem, és így nincs bizonyítékom. Mit tudok ilyenkor tenni, hogy visszakapjam a pénzem?2019. aug. 28. 17:01
1/2 anonim válasza:
Ha kártyával fizettél, chargeback.
2/2 anonim válasza:
Nem is kell neked kikérned a rögzített hívásokat, menj el a Békéltetőhöz (vagyis írj nekik), akik felveszik az IKEA-val a kapcsolatot, és kérnek tőlük egy állásfoglalást, amiben minden e-mail-re, belső ügyintézésre és hívásra is kíváncsiak lesznek. Te csak írd le sztoridat, blokkon lévő számmal (akár beszkennelve/fotózva az egészet), fuvarszámmal (ha van) és mindennel, ami alapján beazonosítható lesz a vásárlásod és a reklamációt. Kikérhetsz te mindent meg várhatsz is, de a BT mindent bekér ugyanúgy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!