Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Karácsonyra kaptam egy Canon...

Karácsonyra kaptam egy Canon EOS R100 fényképezőgépet. Észerevettem hogy a kijelző tele van zöld pontokkal (több száz), mit tegyek most? (A beállítások menüben is ott vannak.

Figyelt kérdés

#hiba #pixel #r100 #lxc pixel
dec. 27. 16:58
1 2 3 4
 11/35 Mojjo ***** válasza:
100%
@10: Garancia céges gépre is van. Maximum nehezebben tudod kikérni a garanciapapírt.
dec. 28. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/35 anonim ***** válasza:

"A gép online lett rendelve, DE cégre, ott sajnos másháshogy van ez a garancia dolog."


2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről - 8:1. § [Értelmező rendelkezések]

3. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;”


Lefordítom: A jótállási kötelezettség a fogyasztóval (ember) szemben áll fenn, és a fenti idézet szerint cég nem lehet fogyasztó.


Szóval amikor a céges vásárló bemegy hőbörögni, és inkább kicserélik/visszaadják/megjavítják/stb. csak hagyja már békén őket, utána elmeséli otthon, hogy márpedig ő aztán bement, és nem hagyta magát, mert tudja ám hogy mi a szabály, neki ne mondja meg senki, az ő is ugyanannyit fizetett érte, stb. ...


Mindezektől függetlenül a kellékszavatosság ilyen esetben is érvényes. Azaz ha a vásárló bizonyítani tudja, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. Ez online vásárlás esetén konkrétan lehetetlen, hiszen az átvételkor aláírja hogy sértetlen, hiiánytalan.

Mindezektől függetlenül a kereskedő felé jelezni kell haladéktalanul a problémát, aztán kiderül. hogy mennyire partner a megoldásban.

Ha minden kötél szakad, márkaszervizben saját költségre javíttatás is elképzelhető.

dec. 28. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/35 anonim ***** válasza:
Én vittem már vissza cégeset elállásra, sima ügy volt. Lehet ők nézték be, én nem tudom... de legrosszabbb esetben garancia.
dec. 28. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/35 anonim ***** válasza:

"Én vittem már vissza cégeset elállásra, sima ügy volt."

Ezt nem szokták érteni:

Nem tilos, megtehetik, de nem kötelesek.

Tehát egyik nap visszaviszed és nincs semmi, egy hét múlva ugyanott ha elutasítják, csodálkozol. De nincs min.

dec. 28. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/35 Mojjo ***** válasza:
Ma is tanultam valamit.
dec. 28. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/35 anonim ***** válasza:
57%
engem inkább az érdekel hogy ez így hogy ment át a teszteken.
dec. 28. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/35 anonim ***** válasza:
inkåbb ez esetben a kérdés ha cėg nevére vette hogy mikor vette ?
dec. 28. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/35 A kérdező kommentje:
dec 10. lett leadba a rendelés, 11-én vették át.
dec. 28. 23:33
 19/35 anonim ***** válasza:
Ha német Media Markt-os, akkor a német Media Markt-nak kell jelenteni, ö adja a garanciát.
dec. 29. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/35 anonim ***** válasza:

"Ha német Media Markt-os, akkor a német Media Markt-nak kell jelenteni, ö adja a garanciát."

A magyarországi üzletek bármelyikébe is be lehet személyesen vinni, a vásárlást igazoló iratokkal egyetemben.

dec. 29. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!