Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Karácsonyra kaptam egy Canon...

Karácsonyra kaptam egy Canon EOS R100 fényképezőgépet. Észerevettem hogy a kijelző tele van zöld pontokkal (több száz), mit tegyek most? (A beállítások menüben is ott vannak.

Figyelt kérdés

#hiba #pixel #r100 #lxc pixel
tegnapelőtt 16:58
1 2
 11/18 Mojjo ***** válasza:
@10: Garancia céges gépre is van. Maximum nehezebben tudod kikérni a garanciapapírt.
tegnap 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:

"A gép online lett rendelve, DE cégre, ott sajnos másháshogy van ez a garancia dolog."


2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről - 8:1. § [Értelmező rendelkezések]

3. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;”


Lefordítom: A jótállási kötelezettség a fogyasztóval (ember) szemben áll fenn, és a fenti idézet szerint cég nem lehet fogyasztó.


Szóval amikor a céges vásárló bemegy hőbörögni, és inkább kicserélik/visszaadják/megjavítják/stb. csak hagyja már békén őket, utána elmeséli otthon, hogy márpedig ő aztán bement, és nem hagyta magát, mert tudja ám hogy mi a szabály, neki ne mondja meg senki, az ő is ugyanannyit fizetett érte, stb. ...


Mindezektől függetlenül a kellékszavatosság ilyen esetben is érvényes. Azaz ha a vásárló bizonyítani tudja, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt. Ez online vásárlás esetén konkrétan lehetetlen, hiszen az átvételkor aláírja hogy sértetlen, hiiánytalan.

Mindezektől függetlenül a kereskedő felé jelezni kell haladéktalanul a problémát, aztán kiderül. hogy mennyire partner a megoldásban.

Ha minden kötél szakad, márkaszervizben saját költségre javíttatás is elképzelhető.

tegnap 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
Én vittem már vissza cégeset elállásra, sima ügy volt. Lehet ők nézték be, én nem tudom... de legrosszabbb esetben garancia.
tegnap 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:

"Én vittem már vissza cégeset elállásra, sima ügy volt."

Ezt nem szokták érteni:

Nem tilos, megtehetik, de nem kötelesek.

Tehát egyik nap visszaviszed és nincs semmi, egy hét múlva ugyanott ha elutasítják, csodálkozol. De nincs min.

tegnap 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 Mojjo ***** válasza:
Ma is tanultam valamit.
tegnap 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
engem inkább az érdekel hogy ez így hogy ment át a teszteken.
tegnap 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
inkåbb ez esetben a kérdés ha cėg nevére vette hogy mikor vette ?
tegnap 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 A kérdező kommentje:
dec 10. lett leadba a rendelés, 11-én vették át.
tegnap 23:33
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!