Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Érdemes az APS-c objektívparko...

Érdemes az APS-c objektívparkom mellé fullframe fényképezőt vennem?

Figyelt kérdés

Egy sony A7III-on gondolkodom, amire azért lenne szükségem, mert rendszeresen rossz(abb) fényviszonyok mellett fotózom mostanában. Hiszen tél van, keveset süt a nap, és én utálok állványt cipelni.

De eddig két APS-c szenzoros Sony gépem volt csak, így az összes objektívem nem fullframe-objektív. (kifejezettem kisszenzos gépre valók)

Tudom, hogy használhatom crop-modeban a fullframe gépen is őket, de szerintetek ez így értelmes befektetés? Ha APS-c módban használom a fullframe gépet, attól még élvezhetem a nagy szenzor előnyeit ugye? (laikus vagyok)



2021. jan. 4. 14:30
1 2 3 4
 21/35 A kérdező kommentje:

Nem azért lesz kb. 2000*akárhányas a kép, mert azt a közepéből vágom ki olyan kicsire, hanem le is kicsinyítem az eredeti képet, Margit.

És azért Margit, mert ezt a képformátumot, méretet szereti az az oldal...

2021. jan. 5. 10:33
 22/35 anonim ***** válasza:

Akkor viszont össze-vissza beszélsz: "~fullhd felbontású képet vágok ki"


No mindegy, a vége úgyis az lesz, hogy veszel egy FF vázat, mélyen legbelül már eldöntötted, itt csak valamiféle önigazolásra vágysz.

Aztán majd rájössz, hogy ha nyersz is vele valami, maximum 1 fé-nyit, ami ugyanúgy kevés lesz.

2021. jan. 5. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/35 anonim ***** válasza:
Ha van kisebb felbontású APSC szenzor akkor inkább olyat vennék, ha a zaj a probléma
2021. jan. 5. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/35 anonim ***** válasza:

21: