Most fordulhatok a fogyasztóvédelemhez, és ha igen, akkor hogyan, milyen úton-módon?
Sziasztok. November végén rendeltem egy laptopot a MediaMarkttól online, ki is fizettem bankkártyával. Majd másnap - mivel láttam máshol jobbat olcsóbban - azonnal telefonon le is mondtam a rendelést. Mondta a diszpécser, mindon oké, 14 napon belül visszautalják a pénzt. Oké, vártam a pénzt. A 15. napon felhivtam őket, hogy mizu? nem tudtak semmit. Hívtam őket másnap is, addigra kiderítették, hogy az otp bankban van gond, elakadt a pénz, de majd jelentkeznek. hívtam őket megint, még midnig cask anyni volt, hoyg egyeztetések mennek a bankkal. Szóval: a pénzem sehol, annak ellenére, hogy a szerződésben ugye 14 napos visszafizetési garancia van, semmi érdemi választ nem kaptam, és nem mellesleg full bunkó, inkompetens volt a telefonos fiúka.
Mit tehetek ilyenkor? Mehetek a fogyasztóvédelemhez? Vissza szeretném végre kapni a pénzem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!