Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Most fordulhatok a fogyasztóvé...

Most fordulhatok a fogyasztóvédelemhez, és ha igen, akkor hogyan, milyen úton-módon?

Figyelt kérdés

Sziasztok. November végén rendeltem egy laptopot a MediaMarkttól online, ki is fizettem bankkártyával. Majd másnap - mivel láttam máshol jobbat olcsóbban - azonnal telefonon le is mondtam a rendelést. Mondta a diszpécser, mindon oké, 14 napon belül visszautalják a pénzt. Oké, vártam a pénzt. A 15. napon felhivtam őket, hogy mizu? nem tudtak semmit. Hívtam őket másnap is, addigra kiderítették, hogy az otp bankban van gond, elakadt a pénz, de majd jelentkeznek. hívtam őket megint, még midnig cask anyni volt, hoyg egyeztetések mennek a bankkal. Szóval: a pénzem sehol, annak ellenére, hogy a szerződésben ugye 14 napos visszafizetési garancia van, semmi érdemi választ nem kaptam, és nem mellesleg full bunkó, inkompetens volt a telefonos fiúka.


Mit tehetek ilyenkor? Mehetek a fogyasztóvédelemhez? Vissza szeretném végre kapni a pénzem?



2018. dec. 15. 21:16
 1/3 anonim ***** válasza:
Érdemes volna az illetékes békítő testülethez fordulni. Ha nem járnak sikerrel akkor fogyasztóvédelem.
2018. dec. 15. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
2018. dec. 16. 03:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 belapus ***** válasza:
Esetleg webszámláról fizettél ?
2018. dec. 16. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!